Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dovregubbens Hall live!


Alijens

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Lenge siden sist. Jeg vant en intern konkurranse på jobben og ble bedt om å bidra i underholdninga. Jeg spilte sammen med Hans Orkester kjent fra blant annet Torsdag kveld på nydalen og Spellemannsprisen! Spilte litt feil her og der men alt i alt gikk det bra. Hadde bare 1 øving med bandet. Låta er arrangert av Hans Aaseth. Han er en kjempegod gitarist som det var en ære og spille sammen med. Jeg spilte bare en låt på den kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle tre! :) Hehe...jeg spilte den også 2 dager før med den andre gruppa. (hele jobben er på kurs,blir delt inn i 2 grupper.ca 1600 mennesker tilsammen) og da gikk det ikke så bra,spilte masse feil og var VELDIG nervøs. Men det verste var øvelsen med bandet.Da var jeg nervøs da. Merkelig det at man er mer nervøs med færre mennesker. Men samtidig så lyttet nok de andre musikerne mer etter da. Tenkte jeg da:)

Jeg har ikke spilt ute på 11 år så scenevant er jeg nok ikke men jeg ble ikke nervøs denne kvelden. Det som er kult er at jeg skal få opptaket som ble gjort med de kameraene den kvelden,forhåpentligvis med bedre lyd også. Hvis jeg får lov til og dele det på youtube skal jeg gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.