Gå til innhold
Andr3as

AMZ Mosfet Booster

Anbefalte innlegg

WARNING; RED FLASHING LIGHT FROM THE CAMERA.

Som jeg sa så måtte det komme en tråd og her er den, bygget ble nemlig en AMZ mosfet booster..

Har bygd en før for ei stund siden med et perf. board men på denne så ble det kort fra tonepad! (thumbs up for tonepad)...smile.gif

Det jeg hadde "hørt" om denne boosteren da var jo at den var veldig transparent og clean, vet ikke helt hvor folk har fått dette fra?! Jeg måtte stille vox'en min ganske ekstremt for at den skulle fungere som en cleanboost.. Men det er jo for pirater og annet bol, slik som jeg ser det skal den være litt dirty og den gjør den grisete voxen min enda grisetere...blink.gif

Boksen er av plastic så jeg gikk amok med svart og rød tusj og fikk en fet layout... dry.gif

Video:

Gut-Shot(s)

post-8017-0-82632600-1306436320_thumb.jppost-8017-0-46829200-1306436324_thumb.jppost-8017-0-77405900-1306436327_thumb.jppost-8017-0-85289400-1306436331_thumb.jp

Det beste av alt er at jeg får plass til den i lomma! YEAH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult design, z.vex aktig :)

Låter bra også!

Selv om en booster er clean, så overstyres jo røra så det låter mer dirty.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer nok det jaaa..

det jeg skulle si var at pinouten til transistoren er reversert! slik at en må holde tunga rett i munnen her..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norge har fått et nytt ord: Grisetere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.