Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar, hjelp!


VWMetal

Anbefalte innlegg

Kan ikke skjønne annet enn at du skal kjøpe Jonta sin Schecter Hellraiser FR.. Utrolig at ingen har plukket opp denne gromme gitaren,,

Schecter Hellraiser

Mer egnet gitar til rå riffing og sprettne soloer skal du jaggu lete lenge etter...

mhm..! Når jeg skulle ha meg ny gitar, så jeg etter en brukt Schecter i månedsvis før jeg kjøpte Ibanez 7eren min..

Og nå oser det av Schecter til blodpris på markedet.. SKJER MED DET?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid sånn når du kjøper ny gitar. Like surt hver gang :) Gir blaffen med å sjekke bruktmarkedet når jeg får den nye nå. Skal ikke sjekke det før jeg skal kjøpe 7 strengs eller bass.

Til trådstarter: Vent til du finner en verdig ESP M-II eller M-1000 av et eller annet slag. Jeg foretrekker eclipse modellen, men det på grunn av fast stol og utseendet. Liker du superstrat med floyd er dette en bra investering. Du tjener mye på å kjøpe brukt (så lenge produktet er i forsvarlig stand).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen erfaringer med den modellen der, men den plasserer seg i "nybegynner-segmentet" og det er ikke sikkert at det hadde vært en så voldsom stor forbedring i forhold til gitaren du allerede har.

Endret av Rødvin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må hvertfall ikke kjøpe en gitar på finn eller en nettbutikk uten å ha prøvd den. Da jeg kjøpte min gibson les paul standard I 1996 testet jeg 4 les pauler på hagstrøm musikk, den jeg endte opp med passet mye bedre til meg enn hva de 3 andre gjorde. Denne gitaren skal jeg aldri selge.

Ta turen innom noen forhandlere å prøvespill, så finne du nok en som passer perfekt til deg.

Endret av Jawbreaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet utallige gitarer uten å ha prøvd først og det har stort sett gått meget bra. Man bør snakke med selger og få mest mulig info om gitarens tilstand. Det som ofte kan være er at gitaren trenger justering, og det kan man få gjort på den lokale gitarsjappa for noen av pengene man har spart på å kjøpt brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.