Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Familietreff for elgitarene


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kanskje litt offtopic, men hvor oppbevarer du alle disse sjønnhetene dine? Du har jo en del amper og gitarer, har du et eget rom til dem? Eller har du dem i stua?

Hvis det siste er riktig svar, så kommer oppfølglingsspørsmålet: Har du kjerring? :P

Ampene står på øvingsrommet hvor jeg musiserer en gang i uka med bandet.

Noen av den er innom hjemme hvis de skal ordnes med, og gitarene er gjemt unna i diversa skap og rom,

men en eller to av den står bestandig framme.

Og Burning Water blir nok hos meg en stund til Debris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner :)

Blir vel uansett billigst for meg og hente en fra Junaiten.

Hvordan låter den? Har ikke prøvd pickupene som sitter i din.

Låter mer Strat enn jeg egentlig forventa. Samtidig fungerer humbuckeren fint i balanse med singlecoilene.

Har brukt den mye på øving når jeg er lat og bare tar med meg en gitar. Ypperlig til det bruket.

Klart at '63 Stratten låter bedre Strat og at R9 med originale PAF'er låter mer Les Paul,

men Tyleren klarer å låte veldig bra Tyler med både bøkker og singlecoils.

Jeg har hatt litt problemer med at jeg syns en del av disse boutique gitarene blir for sterile og upersonlige.

Selv om gitarene er supert bygd og låter som en kule kan de bli litt kjedelige og sterile for meg.

Det gjelder ikke Tylern, den har personlighet og sjarm og er hyggelig å bli kjent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ampene står på øvingsrommet hvor jeg musiserer en gang i uka med bandet.

Noen av den er innom hjemme hvis de skal ordnes med, og gitarene er gjemt unna i diversa skap og rom,

men en eller to av den står bestandig framme.

Ah! Litt trist at slike flotte "verk" blir plassert bort i skap, men de blir vel tatt frem med jevne gjennomrom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.