Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

011-052 dean markley?


mmakokid

Anbefalte innlegg

Ikke så gale pris det der.

Sjekk http://strenger.no

Har byttet mellom de du linket til og Dean Markey Blue Steel. Begge er gode strenger.. har vel brukt DM-sine strenger i snart 4-5 år, og har planer om å fortsette :)

Til nedstemming foretrekker jeg 11-52, men bytter jeg mellom standard og Eb, så bruker jeg 52-10, de er litt lettere i toppen =)

Men smak og behag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så gale pris det der.

Sjekk http://strenger.no

Har byttet mellom de du linket til og Dean Markey Blue Steel. Begge er gode strenger.. har vel brukt DM-sine strenger i snart 4-5 år, og har planer om å fortsette :)

Til nedstemming foretrekker jeg 11-52, men bytter jeg mellom standard og Eb, så bruker jeg 52-10, de er litt lettere i toppen =)

Men smak og behag :)

Ok tenker bare pågrunn av den første gitaren jeg skal kjøpe er ibanez mbm 2 å var 011-052 originalt på den da lønner det seg å kjøpe samme? Hilsen en som ikke har peil hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med innlegget over.. Kjipt å sitte igjen med 12 sett strenger som du ikke er konfortabel med :P

Kjøp gitaren først, og se om du liker strengetykkelsen først. Å skifte til andre typer stenger er ikke allverdens greier.. Du får alltids hjelp her dersom det er noe du lurer på angående akkurat det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med innlegget over.. Kjipt å sitte igjen med 12 sett strenger som du ikke er konfortabel med :P

Kjøp gitaren først, og se om du liker strengetykkelsen først. Å skifte til andre typer stenger er ikke allverdens greier.. Du får alltids hjelp her dersom det er noe du lurer på angående akkurat det :)

Ok ja dere har nok rett :) takker for hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med innlegget over.. Kjipt å sitte igjen med 12 sett strenger som du ikke er konfortabel med :P

Kjøp gitaren først, og se om du liker strengetykkelsen først. Å skifte til andre typer stenger er ikke allverdens greier.. Du får alltids hjelp her dersom det er noe du lurer på angående akkurat det :)

Ok ja dere har nok rett :) takker for hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.