Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge gitaren. Bilder s52 og 53


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

Siden en Gitarnorge gitaren ble forslått i en annen tråd, er det kanskje greit å lufte interessen her?
Hvordan bør den se ut? Ferdiglaget Kinagitar, eller bare treverk fra Kina med hardware og elektronikk av høyere kvalitet?
Er det noe marked for en slik gitar?
Hva skal være merkenavnet?

Mitt forslag er en slags HSS Superstrat med merkenavn GNG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det denne som skulle reise rundt det ganske land å få modifikasjoner av forumbrukerne? Vi vil sikkert få like mange meninger om hvordan gitaren bør være som det er medlemmer her på GN tipper jeg. Jeg stemmer for en superstrat med SSS-konfig. Med vintage 6-punkts tremolo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det skal moddes er det jo knapt nok noen gitar som er enklere og samtidig mer anerkjent enn en tele.

Mitt forslag: En tele med humbucker-tilpasset bro og med en Seymour Duncan P-Rails i bridge (egen, custom 3-veis velger for denne). Ellers standard Tele config. På den måten får man single coil, P90, huumbucker og tele neck-pickup i samme gitar. Det slår meg at det må være en nesten uslåelig allrounder av en gitar, lydmessig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skjønt hva ordet superstrat betyr skjønner jeg? :P

tydeligvis ikke.

There is no formal definition of a superstrat; the categorisation is still largely left to popular opinion and depends greatly on the artist(s) associated with a particular model and how it is marketed. Superstrats are generally suited for heavy metal music played with high-gain distortion.

Endret av davidsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.