Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge gitaren. Bilder s52 og 53


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

Wehey! Spennende prosjekt!

Jeg er splitter ny på forumet, og nei, jeg har ikke lest alle sidene i tråden (har fått med meg at det er en aktivitet få driver med her? :P). Men om det blir som det er sagt, at det fortsatt er en stund til bestillinger blir en realitet, skal du se at jeg slenger meg på og handler, jeg også! Økonomien min er heller ikke helt i vater (studentlivet er herlig, hva?).

Jeg fikk forresten så vidt med meg snakk om bilder? Finnes det en trivelig sjel som vil linke meg til dem? Jeg er lat! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylling. Jeg skal ha tre eller fire. :)

Og nok en gang, Audun, vanvittig bra spilt. Men er det bare meg, eller er gitaren bare "nesten stemt"?

Beklager, men jeg har ikke stemt den siden i går. :) Det skulle jeg naturligvis ha gjort før jeg gjorde et opptak, men det er jo i grunnen ikke hovedsaken her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt denne tråden, men fikk altså en melding fra Audun i går om at han skulle ha levert gitaren til Greener....tror jeg det var?....men han fikk ikke tak i ham. Så nå er Audun på tur hit med gitaren for mellomlagring, og jeg er spent på hva dette vidunderet egentlig er!!???!! Skal bli moro å se hva de har fått til, og ikke minst å prøve den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått sett og så smått testet GitarNorgeGitaren :)

Gitaren ser ut litt som en hybrid mellom en Strat og en Music Man (grunnet headstocken), og kommer med HSH oppsett på pickupene. Halsen er utrolig lettspilt! 12 radius og tynn C-shape er tingen ^_^ Jack input er plassert som på en Les Paul, noe som jeg synes er veldig praktisk. Ingen kabel i front på gitaren? Bra!! Gitaren virket i det store hele veldig solid satt sammen med et veldig tight halsinnfeste. Locking tuners er heller ikke noe minus!!

Det jeg ville forandret opp mot min personlige smak er tonekontroll på bridge pickup. Den ble alt for skarp i kantene uten mulighet for å dra ned på tonen. Jeg ville også hatt en singlecoil i halsposisjon da HBn ble litt muddy, ivertfal på min amp, men dette er jo moddbart om en finner det nødvendig. For å være litt picky så ville jeg personlig valgt svart eller olympic white som farge. Ikke noe imot blå, men liker svart og OWH litt bedre. Men, da er jeg picky altså :P

Alt i alt er dette en veldig bra gitar, og vel verdt pengene. Audun kom med en prisantydning på litt under 3K, og det er billig!!! 12 poeng til teamet som kom opp med ideen om en forumgitar ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har planer om å lage et forum der dere kan se, og ikke poste, når det drar seg til.

Der kommer vi til å legge ut så mye info som mulig, såsom bilder, lydklipp, detaljer om bestilling og så videre, altså "offsiell informasjon".

God info fra de trådene som eksisterer vil selvsagt bli overført.

Kort om gitarens historie kommer også der, samt info om betaling, sending og så videre og så videre.

Det virker kanskje litt "gnitent" at bare GN- gruppa får poste, men hensikten er altså å sørge for at info er tilgjengelig i korte, oversiktlige tråder.

Kommentere er da ønskelig i vanlige tråder utenfor det "infoforumet."

Nå er det sagt- hva synes folket om den ideen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.