Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge gitaren. Bilder s52 og 53


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

Nå må dere slutte å tulle med en halvrøver fra landet. Det er mange atskillig flinkere gitarister her på forumet, og dessuten dreier dette seg om at man her faktisk kan få mulighet til å skaffe seg en veldig god gitar til en meget overkommelig pris. Jeg håper mange nok melder seg på og vil bestille! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes bra ut, dessverre ikke min type gitar nå som jeg dukker ned i progmetallens verden..(men jeg burde kanskje skaffe meg en gitarnorgegitar endag!)

Selv om jeg har min spillestil betyr ikke det at den ikke kan brukes til prog. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere slutte å tulle med en halvrøver fra landet. Det er mange atskillig flinkere gitarister her på forumet, og dessuten dreier dette seg om at man her faktisk kan få mulighet til å skaffe seg en veldig god gitar til en meget overkommelig pris. Jeg håper mange nok melder seg på og vil bestille! :)

Tull på deg. Dette har du da ikke ment som en "Se så flink jeg er"- sak. Ta nå til deg godordene og kos deg med det.

Angående kommentaren om å "kjøpe en GNgitar en dag", så vil jeg tro at dette er en "once in a lifetime"- sjanse, så sant man ikke får tak i en brukt.

Vi har ingen planer om å gjøre dette til lagervare som man kan få kjøpt om to år.

Sikkert gammelt nytt for mange, men vi håper på å få inn bestilling på tretti gitarer. Blir det fler, så bestiller vi fler, det er ikke noen "kvote" oppover, men så er det slutt slik planene er i dag.

Vi er ikke gitarforhandlere, og vil ikke/gidder ikke/ønsker ikke å starte opp en musikkforretning som tilbyr en gitartype, i en farge. Det ville være galskap. Dessuten ville vi være nødt til å doble prisen.

Dette blir et "vennespleiselag" der du blir med på en felles import av gitaren.

Fortjenesten til "importør" og "musikkforretning" stikker du i egen lomme. Ulempen er at du mister all form for formell klagerett.

På den annen side, skulle det nå skje at det kommer inn en gitar som er ute av vater, er jeg sikker på at forumets gitarfiklere strekker seg langt for å få gitaren i utmerket stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, vi der der at vi ikke er sikre på at vi får solgt tretti stykker. Derfor må du regne med at vi kommer til å poste kraftig med sticky, samt sende e-post til samtlige brukere når deg blir tid for bestilling.

Ser for meg at vi oppretter et eget forum i anledning bestilling og slikt. Detaljer der er jo ikke avtalt, vi er på "Hurra! Vi tafser på prototypen"- stadiet, og tar vi resten etter hvert.

Takk for interressen, forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke bestillingen skjer med det ALLER første, for jeg vil ikke gå glipp av det, men har null likviditet den neste måneden eller to. :(

Det kan du være rimelig trygg på. Dette "prosjektet" ble jo lansert i fjor vår?, og vi hadde da en visjon om at dette skulle bli "årets julegave". Vi fikk prototypen for et par uker siden, og det er et par-tre av oss på forumet som har klødd på den foreløpig. Det er flere som skal teste før vi gir tilbakemelding til produsent, Kanskje til jul 2012? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.