Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge gitaren. Bilder s52 og 53


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha to. En som player/testegitar for alskens mikkmakk og en som jeg skal oppbevare under senga i tredve år og selge som NOS GN-gitar på FINN.no i det herrens år 2042. På side 64278 i "fake-tråden" vil det diskuteres heftig om gitaren er "dah shit" eller om det er en dårlig, komisk nok, kinesisk kopi.

Komiteen skal kanskje forholde seg nøytrale med tanke på specs, men shit au. Jeg vil ha 2-punkts tremolo for å ha muligheten til å justere høyden på hele tremoloen og ikke bare hver enkelt saddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret er rett og slett at jeg plutselig fikk noe å gjøre etter at jeg hadde pinnet hat- tråden, og før jeg rakk å gjøre det med denne.

Nå, jeg er kanskje ikke rett mann til å svare på "hvor lang tid", men når man ser på hvor lang tid det har tatt å komme dit vi er i dag, så er det nok bare å smøre seg med tålmodighet, er jeg redd. Først må vi jo få teste, så må vi få sendt over eventluelle endringer, smat få bekreftet at dette er forstått,

Videre er det kanskje nødvendig med en Kinatur til, og det må da gjøres sammen med andre ting, og så har vi kanskje den endelige prisen og kan gå ut med den, og så kan vi gå ut med en endelig gitar, en korrekt pris.

Etter det må vi ha en bestillingsperiode, og så kan vi bestille. Så skal det produseres og sendestil Norge, deretter distribueres og så videre.

For min del vil jeg anta at dette er noe man får før jul i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte gitaren bedre ved andre titt i dag:) Venner seg til headstocken også, hehe.

Av små detaljer kunne kanskje inlaysa vært sorte eller noe. Spent på hvordan endelig gitar blir, kommer sikkert til å plukke opp en for morsomhets skyld!

Ser ikke helt behovet for mye logotull eller tekst på hodet. Kanskje kun den runde logoen til gitarnorge eller noe slikt... Og evt en benevning for hva det er, noe ltd. edition/custom ræl:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det må vi ha en bestillingsperiode, og så kan vi bestille. Så skal det produseres og sendestil Norge, deretter distribueres og så videre.

For min del vil jeg anta at dette er noe man får før jul i år.

Altså relativt god tid til å spare opp de nødvendige kronene for de som er redde for at de ikke har råd til en. Som nevnt i den andre tråden, så er det snakk om et par tre kuler på by'n mindre. Og i løpet av ca. et år, skulle vel det kanskje være overkommelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et problem med denne greia. Det er ikke så mange valg man kan få. Det er en farge, en pickupkombinasjon og så videre..

Dette er jo liksom ikke noen vanlig gitarbutikk- gitar. Det virker det som om noen har glemt.

Vi lurer jo på om vi klarer å selge 30 stykker. Hadde vi trodd vi kunne selge 500, så kunne vi ha bestilt opp flere farger, SSH, HH, sort, hvit grønn og så videre.

Skulle vi tilby lefty, så må vi selge 30 stykker. Klarer du å hoste opp 30 mann som vil ha venstregitar, så lar det seg sikkert ordne. Da kan du sikkert få bestemme farge også, og så kan du få pepper av de 29 andre som ikke liker fargen du valgte.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo blitt sagt en del om gitaren, mye basert på det øyet ser.

Men føler det mangler informasjon på bla. halsform, output på pickuper som gitaren forventes å få, evt coilsplitting, serie eller parallell kobling. Er forsåvidt greit at man kan modifisere gitaren selv, men er greit å vite hva man antakeligvis får.

Dette burde vel være mere interessant å få vite enn hvilken farge den skal ha...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.