Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste Gibson LP til under 20 laken


ChristofferD

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal tro om det er han her som selger?

http://www.youtube.com/watch?v=GAC4f1TmmKc

Han bor, som meg, i "by'n" Audun, og du liker jo en søndagstur inn til byen i ny og ned for å blåse av noen laken :lol:

PS! Har en mistanke om at det er han kis'n der som selger. Har sett noen annonser fra han, og han har dritfett utstyr........(øøøy...låt det litt feil? :blink: )

Endret av Byljer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble først annonsert for 19.500kr. Prisen blir nok justert opp i annonsen når bud kommer inn.

Jepp, prisen som var aktuell da jeg kommenterte var 19.500kr.

Fyren ble vel oversvømt av interesserte og valgte følgelig å justere opp prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en god forterker å bruke den på?

Syns det er så synd at mange kjøper så dyre gitarer og spiller på drittforterkere.

Isåfall ville jeg gått for en god brukt Standard eller Classic og brukt litt av pengene på en OK forterker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bor, som meg, i "by'n" Audun, og du liker jo en søndagstur inn til byen i ny og ned for å blåse av noen laken :lol:

PS! Har en mistanke om at det er han kis'n der som selger. Har sett noen annonser fra han, og han har dritfett utstyr........(øøøy...låt det litt feil? :blink: )

Så mange laken finnes nok ikke å blåse bort akkurat nå, da det er plentraktor som står for tur! :P Dessuten er nok ikke R8'en en mye dårligere fjøl, sånn sett. ;) Fethetsgraden på utsyret på vedkommende får du holde for deg selv! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin pris ja. Tror du det blir budkrig?

Dette er ikke rettet spesielt mot den annonsen det linkes til, men mer på generelt basis, men jeg synes at budkrig på mail/PM etc der selger styrer budrunden ofte er shady business. Har opplevd flere ganger at selgere påstår at de har fått høyere bud, og da jeg da sier at jeg ikke lenger er interessert så svarer selger med å si at den andre "budgiveren" plutselig har trukket seg, og at jeg kan få til min opprinnelige pris likevel.

Men jeg tviler ikke på at selgeren av den gitaren har fått mange henvendelser, ser jo at de gitarene går for mye mer på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.