Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PRS Custom 24


Misfit

Anbefalte innlegg

Kjøpte nylig en PRS Johnny Hiland fra USA, og betalte ca 12 lapper med alt. Den var brukt kun et par timer, og 100% strøken.

Synes 15 for en med markert merke er veldig dyrt, du får tak i bedre enn det ved å kikke litt rundt. Evt: prut som f...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gitarsjapper med respekt for seg selv burde kunne gjøre en setup på gitaren før du kjøper den, slik at du får den med nye strenger, justert hals, intonert og stemt opp. Burde være en selvfølge før de leverer ut en gitar. Dette er iallefall min mening :)

Jeg er helt enig med deg på det der :)

Nå har ikke jeg nok peiling til å utale meg om hvorvidt gitaren er ekte osv, men om du kjøper brukt av en forhandler, så er du rimelig trygg ville jeg tro. De fleste forhandlere er vel ganske avheinge av et godt renome.

Jeg kjøpte meg en PRS Custom 24 (dog ny) tidligere i år, og selv om det kostet nuddler og tørre brødskiver i et par måneder, så var det utrolig verdt det. Et helt fantastisk instrumet, og uten tvil et at de aller beste jeg noen sinne har spilt på.

Tør du å si hvor mye du la ut for den? :D

Hvor bestilte du gitaren din? Fikk du eventuelt anledning til å prøve den før du kjøpte den? Hvordan opplever du tremoloen i forhold til tuning?

Beklager for at jeg kanskje virker litt inkvisitorisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nylig en PRS Johnny Hiland fra USA, og betalte ca 12 lapper med alt. Den var brukt kun et par timer, og 100% strøken.

Synes 15 for en med markert merke er veldig dyrt, du får tak i bedre enn det ved å kikke litt rundt. Evt: prut som f...!

Dette var gjennom ebay eller forhandler? Jeg regner med du fikk den tilsendt uten å ha prøvd den tidligere, men det later til at du sparte deg noen tusen på å kjøpe utenlands fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør du å si hvor mye du la ut for den? :D

Hvor bestilte du gitaren din? Fikk du eventuelt anledning til å prøve den før du kjøpte den? Hvordan opplever du tremoloen i forhold til tuning?

Beklager for at jeg kanskje virker litt inkvisitorisk :)

Den ble kjøpt helt ny på Riff i Oslo. Ny pris var 32.000, og jeg betalte 25.000 for den. Den har monteringsdato i midten av desember 2010. Kommer også med denne nye V12 lakken til PPS, som vistnok skal være tynnere og "sterkere"

I og med at den hang på riff var jeg innom flere ganger og prøvde den før jeg kjøpte den, men valget ble vel i realiteten tatt rimelig kjapt etter at jeg satte meg ned med den for første gang.

Mye penger, ja

Mye gitar, absolutt verdt det!

+ at dette var en barndomsdrømm for min del, så kanskje jeg ikke er objektiv i det hele tatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.