Gå til innhold
Dead Theory

Hughes & kettner, verdi?

Anbefalte innlegg

Har en hughes & kettner amp som jeg fikk gratis, å lurer på om den kan være verdt noe.

Er litt usikker på specs osv, da jg ikke har sett så nøye på den. Mn det er en blonde edition elns, prikk lik denne:

http://www.google.no/m/search?site=images&client=safari&hl=no&gl=no&source=mog&aq=f&oq=&aqi=-k0d0t0&fkt=1492&fsdt=9494&cqt=&rst=&htf=&his=&maction=&q=hughes+and+kettner+blonde#i=1

Endret av Dead Theory

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håpløst å svare på med mindre du hoster opp en modellbetegnelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit lite om ampen, utenom at det er en sånn blonde edition, tipper på at det er 40-50 watt elns, utifra størrelsen. Ganske sikker på at det er samme ampen som er på bildet over her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det bildet hadde jo så lav oppløsning at det er helt umulig å få noe ut av det. Finn ut hva slags amp det er du, så kanskje vi kommer noen vei :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ihvertfall, vis noen er interresert i ampen kan den sikkert byttes mot noe artig:) skal finne mer info om den so fort jg kan :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var å så på ampen idag, fant en lapp bakpå der det sto "hughes & kettner edition blonde 4406/6000

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har spilt gjennom et par slike amper.

Lurer på om dette er den billigste serien til H&K, og jeg vet ikke om den fortsatt er i produksjon.

Tror en grei pris på disse ligger på omtrent 2-2500 kroner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stenger denne, jeg. Når du ikke vet mer om ampen enn at det er en HK, og ikke har tid til å finne det ut, blir tråden meningsløs.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.