Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp med reparasjon(Simpelt tror jeg)


Lemoop

Anbefalte innlegg

Har aldri egentlig vært så alt for god med ting som dette...

Men i dag kjøpte jeg en ny BC Rich trace Warbeast bass gitar, som var den siste de hadde igjen i butikken og den hadde stått til utstilling. Men etter å ha spillt en to-tre gangen, tok jeg ut amp-pluggen, og så datt noen biter fra bassen rundt der man kobler inn jacken. Det var to små, svarte biter, en med kanter og en helt rund. Er det noen måte å ordne det på lett, eller må jeg dra tilbake til butikken? Litt upraktisk siden det er 17. Mai i morgen, og de har stengt butikken nå. Kan sikkert få tak i ett bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du fortsatt kan bruke jackinngangen så hadde jeg egentlig ikke brydd meg noe særlig å måtte bruke den slik et par dager.

Men mange ganger er det en grunn til at ting blir ødelagt, og i ditt tilfelle virker det som du har såpass stram jack kobling at det muligens hadde vært en ide' med en plate i stål i stedet for plast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant problemet, problemet var da at selve tingen man kobler jacken inn i, hadde gått løs. Og den var ganske så skadet inni der... Er det da grunn nok til å sende inn klage om det til butikken? Kjøte den i dag, som sagt. Og har vært veldig forskigtig med den, men den var styggt skrapet på innsiden, og inputten var løs osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å ta den med tilbake i butikken på onsdag og få den fikset gratis, eller få pengene tilbake.

Så sant ikke grunnen til at den ble sånn var at du mista den i bakken eller lignende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.