Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bestille rør


Wreen

Anbefalte innlegg

Heisann!

Leste litt på forumet og jeg fant en link til eurotubes .

Er disse virkelig til å stole på?

Skal bestille 4 stk JJ - EL84 rør som kommer på 56usd, det er jo grisebillig. Men når jeg skal betale så er det ikke akkurat via noe betalings opplegg, er bare en helt vanlig side som ber deg fylle ut kort info... Trodde da de fleste brukte noe sånt som PayPal eller noe sånt?

Så noen som vet om denne siden er trygg?

Eventuelt andre plasser jeg burde bestille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du får all den hjelp du kunne trenge hoe Eurotubes om du sender en e-post også.

Bestilte engang et sett med KT77 rør til Marshallen min hvor det ene var defekt og det tok sikringen, samt at motstående rør også holdt på å gå fyken, fikk nye rør uten problem hos de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden tråden handler om Eurotubes, er det noen som har kjøpt 'Full Re-tube' Mesa Roadster / Trem-O-Verb sett fra dem?

Ser de koster fra 133 dollar og oppover, uansett veldig mye billigere enn her hjemme..

Noen erfaringer med disse settene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden tråden handler om Eurotubes, er det noen som har kjøpt 'Full Re-tube' Mesa Roadster / Trem-O-Verb sett fra dem?

Ser de koster fra 133 dollar og oppover, uansett veldig mye billigere enn her hjemme..

Noen erfaringer med disse settene?

Ingen av de to, men har hatt retubekits til MKIV, DC10, 295, Strategy 500, 2:90 og Triaxis så jeg har ihvertfall gode erfaringer med dem og Boogie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ja, rør er det mye større forskjell på enn andre elektroniske komponenter. Selv innenfor hvert merke er det variasjoner, og det er derfor et poeng å bestille matchede sett når man skal bytte rør på forsterkere som har flere rør av samme type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.