Web Analytics
Jump to content

Black Anger (20062013)

Black Anger

Recommended Posts

• Replies 32
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nope...

Er kun Ibanez'ene og Yamaha-bassen som er 'ekte' vare;)

Jeg leste tråden på iPhonen første gang, og da er ikke bildet detaljert nok til at man kan se om det sttår Fender der eller ikke. Jeg ser det jo nå med en gang at dette ikke er en Fender. Er den grei å spille på?

Ja faktisk så er den det:)

Kunne trengt seg nye stemmeskruer, men den får være som den er.. Bruker den nesten aldri.. Kun når jeg drar på sjelden helgeturer. Da slenger jeg den bare øverst baki bilen oppå all bagasjen;)Gitaren tåler mye,hehehe...

Og det er Jack & Danny, ikke Daniel som jeg skrev tidligere...

Kjøpte meg ett slikt stativ idag... Måtte gjøre noe med plassen, bor i ei lita leilighet, så prøver å samle greiene litt..

Men så slo det meg når jeg satt å så på dem.. Har gitarene det bra av å stå slik over tid?

Hviler jo litt på halsen..

226709_10150244325436291_647256290_9206924_1513307_n.jpg

Kjøpte meg ett slikt stativ idag... Måtte gjøre noe med plassen, bor i ei lita leilighet, så prøver å samle greiene litt..

Men så slo det meg når jeg satt å så på dem.. Har gitarene det bra av å stå slik over tid?

Hviler jo litt på halsen..

Det der er ikke noe problem i det hele tatt, men jeg mener nå likevel at gitarer har det best i kassa si når de ikke brukes. Men igjen: Jeg kan ikke forstå at gitarene tar noen skade av å stå slik. Jeg bruker forresten et slikt stativ live, og det er helt glimrende til det! :)