Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

line six cab?


Anbefalte innlegg

Hei skal kjøpe brukt et line six spider to cab med hd head tror jeg noen som vet åsen dette er?

Heftig lyd (spesielt til metall), med mye innebygde effekter, men funker dårlig med ekstra pedaler, da ampen er veldig digital (tror det skal gå greit hvis du bruker clean). Har også hørt at den har en tendens til å slutte å funke, men om det ligger noe fakta bak, eller om det bare er rykter vet jeg ikke..

- Markus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig lyd (spesielt til metall), med mye innebygde effekter, men funker dårlig med ekstra pedaler, da ampen er veldig digital (tror det skal gå greit hvis du bruker clean). Har også hørt at den har en tendens til å slutte å funke, men om det ligger noe fakta bak, eller om det bare er rykter vet jeg ikke..

- Markus

Ok takker mest metal jeg skal spelle så. Tror jeg kjøper den 2500kr virka billig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2500,- er jo ikke det helt store utlegget, og en modeling amp er jo et greit utgangspunkt for en nybegynner uansett, så det er vel bare å handle det :)

Men om vi snakkes om 2-4 år, så vedder jeg på at du spiller noe annet enn det du trodde du skulle gjøre, samt at du har en helt annen idé om hva som er en praktisk og bra forsterker :D Men jeg kan jo ta feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2500,- er jo ikke det helt store utlegget, og en modeling amp er jo et greit utgangspunkt for en nybegynner uansett, så det er vel bare å handle det :)

Men om vi snakkes om 2-4 år, så vedder jeg på at du spiller noe annet enn det du trodde du skulle gjøre, samt at du har en helt annen idé om hva som er en praktisk og bra forsterker :D Men jeg kan jo ta feil.

Skal ikk se bort ifra det men men hehe litt må en unne seg hihi vil si hjertelig takk å for et supert forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med greener

Modelleringsamper med greie forhåndsinnstillinger er korteste vei for en som skal begynne å spille til å få et godt utvalg av lyder.

Hva som skjer senere når en har kommet seg til neste nivå med spillinga, er en helt annen sak. :D Men til den prisen så kan man vel ikke tape mye penger hvis en vil selge det senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med greener

Modelleringsamper med greie forhåndsinnstillinger er korteste vei for en som skal begynne å spille til å få et godt utvalg av lyder.

Hva som skjer senere når en har kommet seg til neste nivå med spillinga, er en helt annen sak. :D Men til den prisen så kan man vel ikke tape mye penger hvis en vil selge det senere

Ok det er godt å vite da gleder meg så villt håper skattepengene kommer i juni nå da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.