Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarforum..... En ny oppdagelse:)


Rebbe

Anbefalte innlegg

Heisann folkens. Ble introdusert for (fenomenet) gitarforum av en "gitarkamerat" her for en tid siden. Dette er forøvrig min første post i et gitarforum ever... Mye artig å lese i dette forumet:) Jeg har funnet mange inspirerende lyd og bilde klipp, men er hypp på mer! Er de noen av dere som har noen linker til kule gitar- video -klipp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Herr Baron...

Jeg er nok litt vel glad i gitar ting og tang så det har blitt litt utstyr. Til min bedre halvdels fortvilelse.

Har straten inne til ombygging nå. Skal bygge inn GK3 midipickup i gitaren. På bildet bruker jeg den på spillejobb. Gitaren er ikke helt original. Er veldig "Lukather" fan og har derfor et Lukather EMG mic sett satt på straten. Har nå satt tilbake de originale Lace pickupene på straten. (Har skaffa meg Valley Arts Custom pro og Music Man Luke Limited Edition for å dette det behovet:)

Uansett her er bildet. Hvis jeg husker det skal jeg legge ut et bilde når jeg får gitaren tilbake fra gitarsykehuset.

Rebbe.jpg

Tjo - bing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei JEM monster....

Det var meg som gjorde opptakene du refererer til, ja.... Jeg brukte der en meget oppegående laptop med Tascam US-428 og Genelec monitorer. Opptakene som ble gjort der på det utstyret tok jeg hjem til moderskipet, dvs. Rebbely Hills Studio (Bilder på nettsiden min... Musikk også:) Utstyrsspekk vedr. studioet mitt står på nettsiden min.

Neste gang du ser meg må du hilse på. Har forresten eid en Ibanez JEM i min "shredder wannabe" periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia....

Her kommer bilde av Music Man Luke gitaren samt Valley Arts Custom pro og Line 6 Variax gitarene mine.

newrig1.jpg

Jeg er VELDIG glad i alle gitarene mine. Bak gitarene mine står forresten en nyinnkjøpt Line 6 Vetta ll og VOX Valvetronix stashet mitt. Når jeg er i 100% 80 tallsmodus rigger jeg opp et monster av et Mesa/Boogie stash og trykker til. Som Paul Gilbert visstnok har sagt: Du kan få en mann ut av 80 tallet, men det er verre å få 80 tallet ut av mannen (omtrent)... haha...

Liker også mer straighte oppsett med strat/ les paul etc. rett i rør amp. Bruker det veldig ofte.

Dette er tema jeg kan babble om i evigheter, så jeg tror jeg av ren nettikette og høflighet slutter her.

%7Boption%7D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.