Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hei


Anbefalte innlegg

Etter å ha lurket rundt på forumet her en stund, er det vel på tide å presentere seg.

Hei!

Jeg er 26 år, fra Horten, spiller keyboard/piano ol, og er Clavia-fanboy (har en Nord Stage og en Nord Wave). Hva pokker gjør jeg på et gitarforum? Vel, skyld på dere selv fordi dere er så relevante på flere felt enn bare gitar. Jeg spiller i et prostitusjonsband kalt Kåvver (selvironi/selvinnskikt er på plass), som spiller coverlåter (duh). Et lite klipp med utdrag av noen sanger fra en spillejobb (sikkert et bryllup, er mye bryllup... og 50-årslag) er her: http://tankene.mine.nu/gitarnorge/medley.mp3 Vi er 4 stykker: Trommis, gitarist, ingen bassist så vi kompanserer med 2 på keyboard.

Ut over det så hender det jeg leker med bassgitar, bare for å prøve å utvide horisonten litt.

Jeg er litt elektronikknerd. Jobber som utvikler i et firma som driver med telefoni og PA (sånn "dette er en melding til...", ikke sånn konsert) for skip og offshore. Har alt for mange elektronikkprosjekter i hodet, for tiden holder jeg på med en lysmixer for å styre RGB-parkanner med MIDI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.