Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Finn 5 feil


Gluke

Anbefalte innlegg

Faen ass, nå fikk jeg en sjuk "vision" hvor kona og ungene tar meg på fersken mens jeg onanerer heftig foran MC plakatene inne på rommet til jentunge. Maaaaaaaaaaaaaaan, tror jeg må slutte å se på TV.......... This has got to end........Sorry guyz, tooooooo much coffee......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen ass, nå fikk jeg en sjuk "vision" hvor kona og ungene tar meg på fersken mens jeg onanerer heftig foran MC plakatene inne på rommet til jentunge. Maaaaaaaaaaaaaaan, tror jeg må slutte å se på TV.......... This has got to end........Sorry guyz, tooooooo much coffee......

Den der kunne du strengt tatt holdt for deg selv... Tror jeg kan snakke for alle her på forumet og si at ingen vil/burde/har godt av å lese det innlegget der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der kunne du strengt tatt holdt for deg selv... Tror jeg kan snakke for alle her på forumet og si at ingen vil/burde/har godt av å lese det innlegget der...

Hey man, det er min tråd og den handler om Miley Cyrus så du burde strengt talt hatt vett på å snu når du så første post. Det her kunne jo bare gå en vei.

Ok, now back to our regular scheduled program.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dattera mi på snart 5 sto å dansa i stua i går til AIC og Andy Wood's soloalbum, good times. Regner dog med det kun er et spørsmål om tid før MC/HM er på veggen på jenterommet :( Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, brainwashed and consumed by the DisneyMachine.

Men jeg ser Miley har fått litt sexy valpefett over linningen, oooooooooohhhhhhhhh. But you can't do Disney after you've been fucked............ da skir'em utpå alle sammen........ Britney, Christina, Miley.....

Hehe...favorittlåtene til guttungen på 4 1/2 er South of heaven med Slayer og stort sett hele Goat of mendez skiva med Akercocke. Tror kanskje jeg har gjort NOE riktig så langt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...favorittlåtene til guttungen på 4 1/2 er South of heaven med Slayer og stort sett hele Goat of mendez skiva med Akercocke. Tror kanskje jeg har gjort NOE riktig så langt ;)

Wow, south of heaven. Maaaaan, RESPECT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst, om man synes dette er en dårlig cover har man blitt skånet for mye lugubert på internettet. Har sett litt for mange "worst band ever plays Nirvana"-videoer på youtube til å klare å mislike denne. Hadde man fått et opptak fra mikseren i stedet for mobilkamera kunne den absolutt vært hørbar.

Skal ellers gå med på at det er direkte motbydelig å (nei, jeg skal ikke kommentere innlegget til Gluke, det var i høyeste grad forventet) assosiere Miley og Pink på noen som helst måte. Pink er en Artist med stor A (eller egentlig caps lock). Både stemmen, låtene og attituden er på plass, og Live i Australia-DVD'en tror jeg er en av de beste konsert-dvd'ene jeg har! Miley er en helt gjennomsnittlig, middelmådig artist. Ingenting spesielt, men heller ikke direkte dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Bare ei ny ødelagt tenåring med løse bortkjemte fakter, dermed mister hun egentlig retten til å spille sangen, i den sammensetninga til at Kurt cobain sto får så masse mer i denne verden enn mange idag, og hun står får seg sjøl og sin egoisme, hun er ikke dårlig, men missleda, og sjenerelt plager meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.