Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Finn 5 feil


Gluke

Anbefalte innlegg

Synes faktisk ikke dette var så ille. Trodde ikke Miley Cyrus hadde en såpass voksen stemme.

Men det er likevel tannløst i forhold til originalen, og jeg undres over stjernenes mangel på originalitet og evne til å redusere seg selv til coverband-status.

Likevel er jo denne MYE verre:

... that's just plain wrong....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå synes jo jeg denne er bra jeg da:

Pink har vel omtrent "alt" MC mangler......... Og av alle som Kurt Kubein ikke ville bli assosiert med er vel en Disney produsert MC, well, FAIL på alle nivåer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dattera mi på 5 1/2 år digger Miley Cyrus / Hanna Montana, og jeg foretrekker at hun hører på det enn alle de som har bare initialer og tall som navn, og stort sett enere og nuller i det de kaller musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dattera mi på 5 1/2 år digger Miley Cyrus / Hanna Montana, og jeg foretrekker at hun hører på det enn alle de som har bare initialer og tall som navn, og stort sett enere og nuller i det de kaller musikk.

Dattera mi på snart 5 sto å dansa i stua i går til AIC og Andy Wood's soloalbum, good times. Regner dog med det kun er et spørsmål om tid før MC/HM er på veggen på jenterommet :( Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, brainwashed and consumed by the DisneyMachine.

Men jeg ser Miley har fått litt sexy valpefett over linningen, oooooooooohhhhhhhhh. But you can't do Disney after you've been fucked............ da skir'em utpå alle sammen........ Britney, Christina, Miley.....

Endret av Gluke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.