Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til ny (brukt) Ibanez gitar


JonnyH67

Anbefalte innlegg

Det er på tide med en ny gitar da mine gamle begynner å bli veldig slitne. Har en svakhet for Ibanez, men det er kommet utallige modeller så hva som er "noe å ha" er "vanskelig" å finne. Tenkte på en brukt gitar 2-3 år gammel. Da er den som regel ferdig innspilt. Har kikket på RG og RGA serien, men ønsker tips. Tenker å bruke 4-5000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å reklamere for egne annonser nå, men jeg har en RG1570 Prestige til salgs. Dette er billig, så vidt meg bekjent så er det norges billigste for øyeblikket. :) Det kan jo være verdt å ta en titt på i det minste.

Pris? og hvor i landet holder du til? Er fint å få testet og ikke minst sluppet postsending hvis mulig.

Edit: Var litt kjapp uten å se etter. Så annonsen din :-).

Endret av NightHawk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å reklamere for egne annonser nå, men jeg har en RG1570 Prestige til salgs. Dette er billig, så vidt meg bekjent så er det norges billigste for øyeblikket. :) Det kan jo være verdt å ta en titt på i det minste.

Så lenge man ikke spammer forumet med det i tide og utide er det jo ingen verdens ting i veien for å reklamere for egne annonser når varen faktisk er det som blir etterspurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.