Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Litt stæsj fra Germaniumkid (04.05.11)


Hanspanzer

Anbefalte innlegg

Lego-collection

lego.JPG

Fra venstre:

Kropp fra Wildwood/MJT og hals fra Allparts. Fatboy plast og Rocketfire Total 60s pickups.

Den i sunburst er komplett Wildwood/MJT bortsett fra plast som er fra fatboy. Pickups er fra Eastgrove.

Den sorte har Wildwood/MJT kropp, ikke-aget Allpartshals (nitrolakka)og div deler fra skuffer og skap, bla Sound of Sin PAF+ bucker og Eastgrove single coils

Den blonde er ikke montert av meg, men av Rebelrelic, et nederlandsk foretak. Mener halsen er Allparts, kroppen er fra Rebelrelic. Pickups fra Tonerider. Bra montert og aget, har vært maintelen i flere år.

Den sorte telen har også Wildwood/MJT kropp, ikke-aget allpartshals (nitro) og div deler fra skuffer og skap med en fender Nocaster bridge PU.

Endret av germaniumkid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sorte telen har også Wildwood/MJT kropp, ikke-aget allpartshals (nitro) og div deler fra skuffer og skap med en fender Nocaster bridge PU.

Rent teknisk er vel dette en Esquire hvis vi skal bruke Fenders betegnelse ;), og den mangler tone og volumkontroll ser jeg. Rart, men kult. (har jo ikke bruk for det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule gitarer alle sammen. Den Tele/Esquire eller hva man skal kalle den, uten volum og tone-kontroll, er pickup koblet direkte på jack? I så fall, hvordan påvirker dette lyden ifht. en som går gjennom pot'er og kondensator?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

GRB Kokocaster.

Kjøpt av Kruneh. Basert på Charvel Surfcaster. Etter hva jeg har lest meg frem til er dette produsert i Asia men satt sammen i USA. Bra hals og fin kropp (bortsett fra et par finish-flaws) og decent hardware. Neck PU låter fint, men jeg har satt på en Manlius Landmark PAF i bridge samt skiftet elektronikk. Meget godt fornøyd med den nå.

kokoba.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.