Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søker metalband i oslo/akershus/østfold - området


Chondrin

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en 21 år gammel gutt fra Østfold som har spilt gitar i drøye 8 år.

Leter etter folk som er ute etter å starte, eller har startet, et metalband :)

Hvor god er jeg?

Jeg skal ikke skryte på meg for mye skills i det hele tatt og er ganske uerfaren når det kommer til å spille med andre. Jeg klarer å spille det meste av At the Gates, In Flames og Arch Enemy, og senest i går lærte jeg meg "Revelations" av Crimson Armada (se nederst). Uansett, de svakhetene jeg har, og som jeg jobber med, er sweeping og rytme. Advarsel: Jeg er en rævva rytmegitarist og kan ikke annet enn powerchords.

Har liten teoretisk kunnskap, men har lagd litt i guitar-pro som ikke høres så altfor dårlig ut (i mine ører iallefall).

Hva er jeg inspirert av?

Det vil bli en aaaaaltfor lang liste om jeg skulle skrevet alle, men i skrivende stund så kommer jeg på: In Flames, At the Gates, Illdisposed, Arch Enemy, Ensiferum, All Shall Perish, Amorphis, Black Dahlia Murder, Dark Tranquillity og andre band som generelt hører til i black eller death - metal genren :)

Hva er mine sterke sider?

- God til å skrive tekster (om det trengs)

- Er målbevisst

- Ekstreeeemt god hygiene (okei, så jeg skrev det bare fordi jeg i skrivende stund sitter ved siden av en som lukter en blanding av Tsjernobyl og pellets)

- Lett å komme overens med, og jeg tilpasser meg lett andre.

- Kreativ

Om jeg hørtes interresant ut, ta kontakt :) Har som sagt noen guitar pro filer og tekster, om det skulle være ønskelig ;)

- Chondrin

http://www.youtube.com/watch?v=hwj4YVOVhQs

Endret av Chondrin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er en 21 år gammel gutt fra Østfold som har spilt gitar i drøye 8 år.

Leter etter folk som er ute etter å starte, eller har startet, et metalband :)

Hvor god er jeg?

Jeg skal ikke skryte på meg for mye skills i det hele tatt og er ganske uerfaren når det kommer til å spille med andre. Jeg klarer å spille det meste av At the Gates, In Flames og Arch Enemy, og senest i går lærte jeg meg "Revelations" av Crimson Armada (se nederst). Uansett, de svakhetene jeg har, og som jeg jobber med, er sweeping og rytme. Advarsel: Jeg er en rævva rytmegitarist og kan ikke annet enn powerchords.

Har liten teoretisk kunnskap, men har lagd litt i guitar-pro som ikke høres så altfor dårlig ut (i mine ører iallefall).

Hva er jeg inspirert av?

Det vil bli en aaaaaltfor lang liste om jeg skulle skrevet alle, men i skrivende stund så kommer jeg på: In Flames, At the Gates, Illdisposed, Arch Enemy, Ensiferum, All Shall Perish, Amorphis, Black Dahlia Murder, Dark Tranquillity og andre band som generelt hører til i black eller death - metal genren :)

Hva er mine sterke sider?

- God til å skrive tekster (om det trengs)

- Er målbevisst

- Ekstreeeemt god hygiene (okei, så jeg skrev det bare fordi jeg i skrivende stund sitter ved siden av en som lukter en blanding av Tsjernobyl og pellets)

- Lett å komme overens med, og jeg tilpasser meg lett andre.

- Kreativ

Om jeg hørtes interresant ut, ta kontakt :) Har som sagt noen guitar pro filer og tekster, om det skulle være ønskelig ;)

- Chondrin

http://www.youtube.com/watch?v=hwj4YVOVhQs

Hei, vi er 3 18 åringer og en 16 åring som trenger gitarist til seriøst prosjekt.

Vi er veldig inspirerte av As i lay dying, parkway Drive, Adept osv..

Vi heter Fate of the Broken.

Vi har studio og live erfaring.

Vi bor i og øver Mysen/Eidsberg.

Email: Annihilatorbjoern@hotmail.com

Mobil: 41063639

Broken Faith - Fate of the Broken.mp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.