Gå til innhold
Andreas Nore

Ny Sang!

Anbefalte innlegg

Første sangen jeg har fullført! Jeg er med i et husband på en av Norges Krigsskoler. Teksten ble skrevet av en venn som ville ha en sang laget til husbandet vårt. Derfor brukte jeg store deler av påskeferien på å skrive og spille den inn på hjemmestudioet mitt.

Det er mye forskjellig smak på skolen og innad i bandet, sounden jeg gikk for var derfor allsidig rock, ikke for heavy eller for progressiv.

Trykk her for å høre!

Fortell meg hva dere syns!

Om dere liker den støtt oss på

eller på Facebook

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævlig feit låt! Godt spillt og god produksjon også. Om jeg skal være fryktelig pirkete, så kunne kanskje vokalen ha vært bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk! Setter stor pris på tilbakemelding deres!

Tambarskjelve: kunne jeg spurt hva som kunne vært bedre? Om det er selve utførselen av vokalen eller om du mente produksjonen, mixing o.l?

Det skal sies at jeg er ikke vokalisten i bandet, hehe.. Men jobbet med den i påsken, og planen var egentlig å legge guidelines og kanskje noen bakgrunnsspor. Endte bare med at jeg fullførte den på grunn av mangel med tid nå i innspurten av semesteret! Jobbet mye med mixing generelt i det siste, men nesten ikke noe med vokal, så ønsker gjerne innspill der!

Tar i mot all tips og ris/ros :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.