Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kem e gitaristen eller personen på avataren dåkkar?kofffor?


rubenmatre

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har innsett at Marshall suger så vilt!

Og dessverre har du innsett noe galt..

Har ikke det desverre, bruker en Mesa Boogie single rectifier. Så utrolig mye bedre enn alle de marshalls jeg har prøvd og hørt.

På ukm i vinter som var så var det en Marshall jcm 800 Zakk Wylde signatur der, den hadde vepselyd i forhold til min. Det sier sitt.

Eneste som duger er kabinettene deres :roll: :wink:

Nå var i hvert fall Marshall bra nok for Jimi, så at Marshall "suger så vilt" er vel ikke det smarteste du kan si :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har innsett at Marshall suger så vilt!

Og dessverre har du innsett noe galt..

Har ikke det desverre, bruker en Mesa Boogie single rectifier. Så utrolig mye bedre enn alle de marshalls jeg har prøvd og hørt.

På ukm i vinter som var så var det en Marshall jcm 800 Zakk Wylde signatur der, den hadde vepselyd i forhold til min. Det sier sitt.

Eneste som duger er kabinettene deres :roll: :wink:

Nå var i hvert fall Marshall bra nok for Jimi, så at Marshall "suger så vilt" er vel ikke det smarteste du kan si :roll:

Jo, smaken er som baken :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har innsett at Marshall suger så vilt!

Og dessverre har du innsett noe galt..

Har ikke det desverre, bruker en Mesa Boogie single rectifier. Så utrolig mye bedre enn alle de marshalls jeg har prøvd og hørt.

På ukm i vinter som var så var det en Marshall jcm 800 Zakk Wylde signatur der, den hadde vepselyd i forhold til min. Det sier sitt.

Eneste som duger er kabinettene deres :roll: :wink:

Nå var i hvert fall Marshall bra nok for Jimi, så at Marshall "suger så vilt" er vel ikke det smarteste du kan si :roll:

Jo, smaken er som baken :wink:

Bare et lite spørsmål, har du noensinne eid en Orginal Super Bass 100w fra 1967? Da sier du favel til den Rectifier søpla, den lyder krem til hjemmebruk, men i bandsammenheng liker jeg den dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*

Det der må uten tvil være noe av det dummere jeg har hørt.

Du har plutselig innsett at noe suger? Hvordan kan man plutselig innse at et amp-merke suger? Er det så kort vei fra "veldig bra" til "suger"? Har du prøvd flere enn to Marshalls og vet hva DU snakker om?

Og at JCM800 har vepselyd er trolig noe av det tåpeligste jeg har hørt.

Si hva du vil om Marshalls SS amper samt JCM2k, Mode Four osv.. Men alvorlig talt, JCM800 er jo faktisk en klassisker! JCM800 er jo crunchmachine deluxe og har absolutt IKKE vepsevreng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*

Det der må uten tvil være noe av det dummere jeg har hørt.

Du har plutselig innsett at noe suger? Hvordan kan man plutselig innse at et amp-merke suger? Er det så kort vei fra "veldig bra" til "suger"? Har du prøvd flere enn to Marshalls og vet hva DU snakker om?

Og at JCM800 har vepselyd er trolig noe av det tåpeligste jeg har hørt.

Si hva du vil om Marshalls SS amper samt JCM2k, Mode Four osv.. Men alvorlig talt, JCM800 er jo faktisk en klassisker! JCM800 er jo crunchmachine deluxe og har absolutt IKKE vepsevreng.

Var faktisk vepse vreng på den jeg hørte...

Må jo få si min mening om en amp som jeg har hørt.

JEG syns Marshall ikke er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.