Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hole In The Sky Kick-off!


Ataxia

Anbefalte innlegg

Fra Facebook:

Kick-off announcement: There will be a Hole in the Sky kick-off at Garage on may 6th. We will reveal the full line-up for 2011. Solstorm and Cockroach Agenda will be performing and you might even win a festival pass if you're lucky. Stay tuned for more details.

Kort fortalt så spiller vi altså på Garage neste fredag(6. mai). Har enda ikke lest noe om inngangspenger, så regner med at det er gratis.

Satser på mye folk og mørk stemning. Vet ikke helt når vi går på enda, men vi spiller iallefall sist, så det blir sikkert i 23-24-tiden.

Så velkommen skal dere være til en aften med metal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cockroach Agenda er faktisk jævlig gøy, episk thrash med Litago på scenen. Elsker å vite at de nye generasjonene rockere klarer å holde fete sjangre i live :) Og Solstorm var også fett sist jeg så, så dette tror jeg blir en feita kveld. Litt kjipern at det kolliderer med Ulver på Kvarteret, så jeg blir nok der. Hvis Ulver går på så tidlig som de har sagt, blir det nok en gåsatur etterpå, og rekker kanskje å få med meg litt Solstorm. Sweet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.