Web Analytics
Jump to content

Symfoniorkester india?

fostom

Recommended Posts

Vil du bare ha musikken arrangert for symfoniorkester eller vil du ha det spilt inn med orkester også?

Ville vel egentlig fått på litt "storhet" i låta, altså få et orkester til å legge på sitt og få pumpet den opp med blåsere og store trommer ;) Vi så liksom for oss at det sitter bøttevis av indiske orkestere og bare venter på låter som det skal arrangeres noe for ;). Greit nok å få en synth-guru til å legge på mye kult, men hvis det er et "billig-land" som tilbyr orkester-service og gir ekte vare så hadde det vært fett.

Uten at jeg egentlig kjenner til hvordan et symfoniorkester fungerer, så er jeg rimelig sikker på at orkesterene ikke arrangerer ting selv.

Ser for meg at dere måtte fått en kar som kan slikt til å arrangert låta for orkester, for å så igjen sendt noter og partitur til et orkester.

Men orkesteret skal jo spilles inn også, og det er nok lettere sagt enn gjort. Da er det plutselig en del folk som er involvert i prosjektet, og da tar ting tid, koster ofte mye penger og tull skjer. Så da er kanskje ikke en synth-guru så dumt alikevell. :) Mye bra VSTi'er der ute.

Men dette er bare antakelser fra min side. For alt jeg vet så sitter det en gjeng spillekåte indere og følger med på denne tråden og venter på mail fra dere.

Et alternativ kunne kanskje vært å hørt med en lokal musikklinje om det er noen som kunne tenke seg å være med på prosjektet?

Lykke til. :)