Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Animals are us


Soulfulshreddify

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at jeg hørte på denne tidligere, men ble litt giddeslaus på grunn av vokalen. Ikke helt min kopp kaffe, selv om det er godt utført. Føler at vokalen kunne ha fått oppjustert high-end / diskant enkelte plasser. Litt kompresjon på vokal hadde ikke skadet heller.

Mix-messig er det et brukbart utgangspunkt. Balanse mellom trommer og gitarer er bra. Gitaren skulle ha blitt spilt inn dobbelt og dyttet til hver sin side. Slik det er nå, er det vanskelig å fokusere på gitar og vokal fordi de deler felles område i stereofeltet.

Savner forresten bass (gitar) i miksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg hørte på denne tidligere, men ble litt giddeslaus på grunn av vokalen. Ikke helt min kopp kaffe, selv om det er godt utført. Føler at vokalen kunne ha fått oppjustert high-end / diskant enkelte plasser. Litt kompresjon på vokal hadde ikke skadet heller.

Mix-messig er det et brukbart utgangspunkt. Balanse mellom trommer og gitarer er bra. Gitaren skulle ha blitt spilt inn dobbelt og dyttet til hver sin side. Slik det er nå, er det vanskelig å fokusere på gitar og vokal fordi de deler felles område i stereofeltet.

Savner forresten bass (gitar) i miksen.

Vi fikk dessverre ikke tid til bassen, men takk!

Vil tenke på å ta opp dobbel gitar neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Det dere mangler er en mye bedre innspilling av sangen. Potensialet er der.

Alt blir veldig 2d som han over sier. Gitarene untatt solo bør jo bli slengt ut til siden for det første.

Blir litt feil at rytme gitaren er i senter ca og solo 100% til venstre.

Hvis ikke det er det dere vil da, men gitaren kødder det veldig til for vokalen når den er i midten sånn.

Sånn som det partiet 3:45 minutter ut i sangen kan bli dritt kult, men dynamikken i sangen er ikke der.

Dynamikk skapes mye ved hjelp av en kompressor. dynamikkens verktøy.

Hvis dette brukes riktig på bass, gitarer og trommer samtidig som det er tight kan man få en feit punch som dere sikkert vil ha.

Den har mange andre funksjoner også. Hvis den brukes riktig da.

Hadde vært kult om jeg fikk lov til å fikse litt på innspillinga deres fra det tørre stadiet.

KUl sang med masse potensiale assa. Ikke at jeg forsto mye av vokalen, men det gjør man jo sjelden i slike sanger.

Peace!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.