Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis frem kosekroken din!


kis32

Anbefalte innlegg

Amp-avdelingen i kjellerstua for tiden... Kan kjøre gitaren ut på alle ampene samtidig, og med et snev av galskap gjør jeg det av og til.. Mesaen har sitt eget effektbrett og er ganske uavhengig av de andre. De tre andre ampene deler litt på effekter og looperen, og Mustangen har jo i tillegg sine innebygde effekter.. Rom for mye galskap i lyd her!

Kosekroken.JPG

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

271AFDC0-6084-4659-9978-E8B74F8F5173.jpeg.d041f2b84243537fb64823854e8b6324.jpegHer er dagens kosekrok med et nytt forsterkermedlem: Fender Deluxe Reverb Amp RI 65 i midten på øvre rad. Den ryker antagelig fort ut igjen, etter at jeg har fått hånden på en 1978 utgave. Skulle gjerne hatt begge, men plass og penger...🤭

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutes ago, Pledrik said:

1954 til venstre og 1968 til høyre. 

Jøss ! 😮   Ikke ofte man ser så gamle jumboer ! :)

(Og ... har/hadde ikke du en blond -68 ? J200 ? )

Kjøpt i Norge ?

Endret av juzzizhow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, juzzizhow skrev:

Jøss ! 😮   Ikke ofte man ser så gamle jumboer ! :)

(Og ... har/hadde ikke du en blond -68 ? J200 ? )

Kjøpt i Norge ?

68'en gikk i delbytte på denne i Sverige. Trodde egentlig ikke jeg kunne finne en bedre akkert men der tok jeg feil, denne er helt innertier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Dagens kosekrok etter innkjøp av 1972 Fender Deluxe Reverb (øverst til venstre), Blankenship Fat Boy - Tweed Deluxe klone (høyre i bildet) og et Carvin 212 kabinett med Jensen Alnico elementer (nederst til venstre). Gitaren er en 2010 Gibson L-4 CES som nettopp har kommet hjem fra et PLEK-opphold hos Gulden😊

C460BE50-C96C-4B9F-A1BF-D5D79441AF7D.thumb.jpeg.295be9140cf4d611ccaf4e295c639ae2.jpeg

  • Liker 4
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, nikotro skrev:

Dagens kosekrok etter innkjøp av 1972 Fender Deluxe Reverb (øverst til venstre), Blankenship Fat Boy - Tweed Deluxe klone (høyre i bildet) og et Carvin 212 kabinett med Jensen Alnico elementer (nederst til venstre). Gitaren er en 2010 Gibson L-4 CES som nettopp har kommet hjem fra et PLEK-opphold hos Gulden😊

C460BE50-C96C-4B9F-A1BF-D5D79441AF7D.thumb.jpeg.295be9140cf4d611ccaf4e295c639ae2.jpeg

Fett:). Hvordan låter DR’en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den låter bedre enn de RI-ene jeg har hatt og prøvd. Det skal visstnok være en Blackface-krets i denne, så det er jo bare et pluss, da jeg liker det bedre enn de silverface Custom jeg har testet. Den har en del mindre egenstøy enn RI-ene - også et pluss (+), selvfølgelig. Nylig vært på serviceopphold hos Nærø +. Alt i alt mange positive ting med denne:-) Jeg må jo ikke glemme at den er Point-to-point, altså nok en +.

Når det gjelder Fat Boy˙en, er den en veldig positiv overraskelse. Jeg kjøpte den litt for å evt selge den videre, men synes den låter veldig fint, og mye bedre enn andre kloner jeg har testet. Den må ganske høyt opp før den knekker, og det passer meg bra:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, nikotro skrev:

Jeg synes den låter bedre enn de RI-ene jeg har hatt og prøvd. Det skal visstnok være en Blackface-krets i denne, så det er jo bare et pluss, da jeg liker det bedre enn de silverface Custom jeg har testet. Den har en del mindre egenstøy enn RI-ene - også et pluss (+), selvfølgelig. Nylig vært på serviceopphold hos Nærø +. Alt i alt mange positive ting med denne:-) Jeg må jo ikke glemme at den er Point-to-point, altså nok en +.

Når det gjelder Fat Boy˙en, er den en veldig positiv overraskelse. Jeg kjøpte den litt for å evt selge den videre, men synes den låter veldig fint, og mye bedre enn andre kloner jeg har testet. Den må ganske høyt opp før den knekker, og det passer meg bra:-)

Nydelig samling! 

Det var der Fatboy`en havnet ja :) Gi et lite pip hvis den går videre en dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, nikotro skrev:

Dagens kosekrok etter innkjøp av 1972 Fender Deluxe Reverb (øverst til venstre), Blankenship Fat Boy - Tweed Deluxe klone (høyre i bildet) og et Carvin 212 kabinett med Jensen Alnico elementer (nederst til venstre). Gitaren er en 2010 Gibson L-4 CES som nettopp har kommet hjem fra et PLEK-opphold hos Gulden😊

C460BE50-C96C-4B9F-A1BF-D5D79441AF7D.thumb.jpeg.295be9140cf4d611ccaf4e295c639ae2.jpeg

Kul Gibson. Hva er et PLEK-opphold?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.