Web Analytics
Gå til innhold
Carlsenth

Vis frem kosekroken din!

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, mrwarensemble skrev:

Hvilke es er dette?

Er en (hold pusten) Gibson Memphis Historic Premiere Limited Run 1958 ES-335. Fikk den som erstatning for den blonde jeg hadde. Er en sinnysk bra ES, er visstnok varmebehandlet for å høres ut som en gammel en. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Pledrik skrev:

Er en (hold pusten) Gibson Memphis Historic Premiere Limited Run 1958 ES-335. Fikk den som erstatning for den blonde jeg hadde. Er en sinnysk bra ES, er visstnok varmebehandlet for å høres ut som en gammel en. 

Så at det var noe mer spesielt enn vanlige greier..... skamfet er den i allefall.... gi en lyd om du vil kvitte deg med den🤪

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, mrwarensemble skrev:

Så at det var noe mer spesielt enn vanlige greier..... skamfet er den i allefall.... gi en lyd om du vil kvitte deg med den🤪

Will do,  but don’t hold your breath:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 hours ago, Griffin said:

Work in progress...eldstejenta begynner å bli i interessert i å dra ut kabler fra bak forsterkerne og dytte litt på de, så greit å få de inntil en vegg...

2E4DF096-AEFF-400B-9985-624C1C74BFF0.jpeg

Vakkert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kosekroken... in between oppsett... Har bare ett par timer til rådighet hver kveld så dette er ikke quick-fix... har løsna hver en ledning/kabel og satt ting litt på plass.

studiomonitorene kommer sånn ca. rett i ørene også nå ☺️ Jeg skal ikke skryte på meg å være en jævel til å lytte for miksing og skru toner osv... men å få lyden på skrått ovenfra dom før var bare merkelig.

A2820504-DD19-4EEA-825C-AB6383889C37.jpeg

Endret av Griffin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Griffin skrev:

Kosekroken... in between oppsett... Har bare ett par timer til rådighet hver kveld så dette er ikke quick-fix... 

A2820504-DD19-4EEA-825C-AB6383889C37.jpeg

Bare et par timer hver kveld?? Prøv 5-10 min...

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gleder meg til jeg får ånden over meg og river ned veggen til venstre i bildet. Kanskje jeg blir flinkere til å holde det ryddigere da... 

5A0E62C6-238C-4A4A-89E8-7F50408F5877.thumb.jpeg.34615c7b30687659f897227658635e3b.jpeg

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.