Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis frem kosekroken din!


kis32

Anbefalte innlegg

Kosekroken... in between oppsett... Har bare ett par timer til rådighet hver kveld så dette er ikke quick-fix... har løsna hver en ledning/kabel og satt ting litt på plass.

studiomonitorene kommer sånn ca. rett i ørene også nå ☺️ Jeg skal ikke skryte på meg å være en jævel til å lytte for miksing og skru toner osv... men å få lyden på skrått ovenfra dom før var bare merkelig.

A2820504-DD19-4EEA-825C-AB6383889C37.jpeg

Endret av Griffin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Her er min lille krok, dog med et par instrumenter stilt frem for bildet sin skyld. Bassen som er på lån blir nok utbyttet med en Ibanez TMB30 short-scale etterhvert. På skjermen er logoen til CakeWalk Audio Pro 7.02 fra sist på 90-tallet - fungerer fortsatt.

Studio.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studio mitt.jeg har drevet med elektronisk musikk en del år nå,men bare nå nylig jeg har begynt å lære gitar..kanskje ikke så interessant siden jeg har ikke fått hengt opp noen gitarer på veggen..men her er ivertfall bilde.trenger litt akustikk plater men det får komme etter hvert.

CEC7F4BD-813E-4B36-AF85-C7901BF73ABF_zps

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.