Gå til innhold
Carlsenth

Vis frem kosekroken din!

Anbefalte innlegg

Holder selv til på Sandsli, og kan bare drømme om enebolig i området her - hvertfall de neste 10 år. Det ville nesten vært billigere å kjøpt seg hytte på siden. 
Men har gått til anskaffelse av Bias FX, det hjelper meget på når man har både samboer og nyfødt baby i hus som skal ha fred og ro på kveldstid :) Da kan jeg fint hamre løs etter at de har lagt seg i helgene. 

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går en del forsterkere gjennom hjemmestudioet, så her er to nye (AER Compact 60 og Polytone Mini Brute IV) og gjensyn med to gamle (toppene til venstre: Henriksen JazzAmp og Acoustic Image Clarus 2R Series III). Fender Princeton er hos ampdoktoren med dårlig romklang. Henriksen kabinettet til høyre er bare på besøk.

På gitarfronten har det vært mindre bevegelse, selv om det rykker litt i kroppen når det dukker opp archtops på finn.

thumbnail-6.thumb.jpeg.608b5c89f68c3f818412cc38532cd996.jpeg

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
17 timer siden, CaptainSexy skrev:

Min lille amp-krok. 

29C3AB44-1988-4D44-B6C2-A5AD547FA3B3.jpeg

Greit utgangspunkt til du får deg noe ordentlig ?

Prøvd å kjørt Bella og Jubilee i stereo forresten? Hvordan gjorde du det og ble det knall?

Jeg tenker enten Bella eller Dirty Shirley som min neste amp... blir det Bella så blir det ganske lik kroken din, bare med mini-Jubilee i stedet for Maxi-Jubilee ☺️

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@Griffin Ikke prøvd å kjøre de stereo, men tipper det relativt fett :) 

Bella og Dirty Shirley er jo to forskjellige amper. Bella er jo clean selv om du kjører den ganske så hardt, og Dirty Shirley er vel ganske så crunchy. 

Syns du skal sjekke ut Bella :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Romjulas kosekrok på hytta på Oppdal. Stikkord - LTD EC1000, Behringer DT770Pro, Helix LT :) 

IMG_3755.thumb.jpeg.9c731292046b3ec15e036cd01072ff68.jpeg

• Liker 6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kosekroken er flyttet inn i stuen for en rolig helg foran peisen. 

7F10B388-437B-4EE1-A75A-643734E56A22.thumb.jpeg.a71e1d27830f18a4c01772b2ab975148.jpeg

• Liker 6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.