Gå til innhold
Carlsenth

Vis frem kosekroken din!

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, tg1 skrev:

Trangt og lite rom, skulle gjerne hatt 15-20 kvadrat :o P1000410.thumb.JPG.5c76f340f00060bb414a8936c7d5a121.JPG

Jeg har målt mitt til 6,5m2. Jeg er litt imponert over meg selv. Her er det både gitarverksted, prosjektstudio, lenestol og 20 gitarer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 minutter siden, germaniumkid skrev:

Jeg har målt mitt til 6,5m2. Jeg er litt imponert over meg selv. Her er det både gitarverksted, prosjektstudio, lenestol og 20 gitarer ;)

Rommet her skal visst (ifølge min bedre halvdel) fungere som gjesterom i tillegg (og er på totalt ca.8kvm), så det blir litt begrensede muligheter til store utfoldelser ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja. Man tar plassen man får tildelt og gjør det beste ut av det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 minutter siden, germaniumkid skrev:

Jaja. Man tar plassen man får tildelt og gjør det beste ut av det ;)

Jepp, kosekrok er det uansett :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
11 timer siden, tg1 skrev:

Trangt og lite rom, skulle gjerne hatt 15-20 kvadrat :o P1000410.thumb.JPG.5c76f340f00060bb414a8936c7d5a121.JPG

xxx.jpg.2219832f2ae845cc89e882ad27c27b6f.jpg

HVA BRUKER DU WD-40 TIL?! ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
27 minutter siden, lokmund skrev:

xxx.jpg.2219832f2ae845cc89e882ad27c27b6f.jpg

HVA BRUKER DU WD-40 TIL?! 1f632.png

Haha, tenkte kanskje at noen la merke til den, ja ? Jeg har hørt at WD40 er ypperlig til behandling av gripebrett, så jeg gikk over Kiesel'n med den i går.

Neida, jeg renset en fuskende treveisbryter (på en annen gitar) ;) 

Endret av tg1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 minutter siden, tg1 skrev:

Jeg har hørt at WD40 er ypperlig til behandlig av gripebrett, så jeg gikk over Kiesel'n med den i går.

When-Jerry-Mind-Blown.gif

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sofakroken min om dagen, Martin 0-18 '48 og Gibson SG Standard '64. Martin er som regel hjemme, mens SG'en tar en liten pause fra øvingslokalet. Og så min snart 6 år gamle Macbook Air da. Nærmer seg vintage snart den og. Alle tre helt prima på hvert sitt felt.

Har en Blues Jr på lån og, men i mangel av jackkabel var den ikke satt fram for anledningen.

IMG_3759.JPG

• Liker 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
46 minutter siden, knutfin skrev:

Sofakroken min om dagen, Martin 0-18 '48 og Gibson SG Standard '64. Martin er som regel hjemme, mens SG'en tar en liten pause fra øvingslokalet. Og så min snart 6 år gamle Macbook Air da. Nærmer seg vintage snart den og. Alle tre helt prima på hvert sitt felt.

Har en Blues Jr på lån og, men i mangel av jackkabel var den ikke satt fram for anledningen.

IMG_3759.JPG

Oooojjj, det var sofaen sin! Fortell gjerne litt mer om de to der:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 minutter siden, Pledrik skrev:

Dette! Den 0-18 :wub:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinterferiekosekrok. En vil ut og løpe i sneen, den andre holder eieren inne og lager bråk. Begge er kosebamser.IMG_5389.thumb.JPG.b1198d657c3dcd1363960ebd5dda5bf4.JPG

• Liker 6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
48 minutter siden, Pledrik skrev:

Ja, den er ikke dum! Kjøpt på Skeidar.

Martin kjøpte jeg fra en kar i New York i 2014. Den trengte litt liming her og der, men etter en runde hos Geir Falck var den i topp stand igjen. Tunerne er bytta til Grovers en gang i tiden, men de originale (Klusons) fulgte med i kassen som forøvrig er original. Den veier ikke en dritt (1,6kg) og låter varmt og balansert. En blir litt lurt av den lille kroppen, den lager mye mer lyd enn en skulle tro. Mahogni i sarg og bunn, gran i topp og braz rosewood i gripebrett. 

Gibson er rykende fersk, kjøpte den i helga. Refrettet, men ellers er resten (tilsynelatende) originalt. Den har hatt en brist ved halsfestet og, men dette er solid fikset. Patent#-pickupene låter så klart og tydelig og skjærer perfekt igjennom i band. Kanskje den mest vellydende gitaren jeg har prøvd, og ikke minst lettspilt. Lett denne og (3kg blank).

Stayers begge to.

Flott Strat forresten! (Og setter!)

Endret av knutfin
  • Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, knutfin skrev:

IMG_3759.JPG

Det er knapt mulig å finne to fetere gitarer enn det der.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 timer siden, knutfin skrev:

IMG_3759.JPG

Den SG-en må jeg få prøve neste gang jeg er i byen!

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.