Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis frem kosekroken din!


kis32

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Forandring i kosekroken! Ut med CS 58 Les Paul, inn med Gibson Memphis '63 ES335 Rich Robinson Signature, nr. 169 av toalt 500 produserte. Ikke spør meg om pris? Men, for å si det sånn, salget av CS Les Paul'n var ikke nok til å dekke beløpet??

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av Byljer
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Byljer skrev:

Forandring i kosekroken! Ut med CS 58 Les Paul, inn med Gibson Memphis '63 ES335 Rich Robinson Signature, nr. 169 av toalt 500 produserte. Ikke spør meg om pris1f629.png Men, for å si det sånn, salget av CS Les Paul'n var ikke nok til å dekke beløpet1f602.png1f602.png

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Vurderte denne selv faktisk, fikk jekket prisen litt eller ga du prisforlangende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Byljer skrev:

No comment1f609.png

Meeeen..... Blir mye First Price pølse på familien og meg fremover1f602.png1f602.png1f602.png

Nice! Grattis :)

var i dialog med selger selv også, men var en drøy nok pris. Angrer på at jeg ikke plukka med meg den den hadde hengende på 4Sound her en stund, sabla god gitar :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Slashaxl skrev:

Nice! Grattis :)

var i dialog med selger selv også, men var en drøy nok pris. Angrer på at jeg ikke plukka med meg den den hadde hengende på 4Sound her en stund, sabla god gitar :)

Jeg visste faktisk ikke at denne gitarmodellen eksisterte før jeg så den på Finn, så hva utsalgsprisen var i butikk aner jeg ikke. Så at VintageGitar hadde solgt en for 27000,- men aner ikke om det var en ny eller brukt gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Byljer skrev:

Jeg visste faktisk ikke at denne gitarmodellen eksisterte før jeg så den på Finn, så hva utsalgsprisen var i butikk aner jeg ikke. Så at VintageGitar hadde solgt en for 27000,- men aner ikke om det var en ny eller brukt gitar.

Mener det var rundt 30tallet på 4Sound, men de er jo laget i begrensa opplag, så er nok ikke lett å få de rimelig brukt nei :) 

Fortjener aller høyst en NGD tråd forsåvidt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.