Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis frem kosekroken din!

Anbefalte innlegg

• Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vinterferiekosekrok👍

Mitt lille krypinn tar mer og mer form. Mangler et teppe og litt lengre kabler så jeg kan plassere ampene til siden så jeg får skrivebordet midt i rommet.  Ignorer rot og lysslynger som henger og sl

Nytt hjemmestudio på gang. Før kablene ødelegger det rene og fine oppsettet ....

Posted Images

7 timer siden, Alfi27 skrev:

Meget nice! Hva syns du om Kemperen så langt? :)

Så langt er eg veldig nøgd. Har funne eit knippe profilar eg verkeleg liker, som eg har spelt mykje med!
Har veldig lyst til å utforske meir, men kvar gong eg finn ein kul profil spelar eg meg "ferdig" for dagen. Så eg har liksom ikkje komen så langt endå :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 1 month later...

Har brukt helga på å rydde i boden. Begynner å bli overkommelig å finne frem nå og har sannelig fått rigget til meg en liten krok til verktøy og lignende. Mangler ei kraftig nok lampe og et par stikkontakter midt på veggen. 

Blir greit å slippe å bruke PC/studiokroken som mekkebord.

image.jpeg

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke et eget musikkrom, men får aller nådigst bruke tv-stua.:) Har disse tre gitarene hjemme (pluss en Danelectro Dano '63 som 8-åringen spiller litt på). Bakerst står en Vox AC4. Resten av gitarene og AC30-en har jeg ikke plass til hjemme, så de står på øvingsloftet til bandet.

image.jpeg

Endret av Gahr
  • Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har stor plass under garasjen vår. Alt som står her nå er naboens og skal fjernes. Båndsagen derimot, lurer jeg på om jeg skal få snakket meg til at den blir stående. Er litt usikker om det er naboens eller møbelsnekkeren borti gata si (han leier naboens bod som er vegg-i-vegg med vår).

image.jpeg

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.