Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis frem kosekroken din!

Anbefalte innlegg

• Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vinterferiekosekrok👍

Mitt lille krypinn tar mer og mer form. Mangler et teppe og litt lengre kabler så jeg kan plassere ampene til siden så jeg får skrivebordet midt i rommet.  Ignorer rot og lysslynger som henger og sl

Nytt hjemmestudio på gang. Før kablene ødelegger det rene og fine oppsettet ....

Posted Images

I vår så rommet slik ut:

20151220_kjellerstue-1.jpg

Men noen såre tomler og litt banning har ting sakte men sikkert kommet seg litt mer på plass. Har ikke fått inn elektriker ennå, men både junior og jeg har startet bruk av rommet. Mangler også litt lister og ridderen i hjørnet er dessverre avkledd da han er ute på tur.

20151220_kosekrok.jpg

• Liker 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gamle taket var mye mer badass da!

Kan si meg enig i det - ihvertfall på bilder - men:

1. Som oftest er det kvinnene som får siste ord

2. Det ekstra laget med luft hjelper litt på isolasjon

3. Ville tatt mye lengre tid å fikse det slik at det hadde blitt funksjonelt, men med badass utseende, enn det gjorde å legge litt plank i taket og male.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer. Jeg hadde et par og selv om det var veldig gode instrumenter føltes de litt...sterile (av mangel på bedre ord). Vi ble rett og slett ikke helt venner.

Det er det samme inntrykket jeg har sittet igjen med etter at jeg har (løper i dekning) prøvd et par Suhr og Tyler-strater.

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Beveger meg litt ut av komfortsonen her. Ble litt sår i de puslete fingertuppene mine av bendingen (innser at jeg bender litt lite til vanlig - det må jeg gjøre noe med), men det var verdt det.
    • Jada ... nå har det rablet totalt for meg ... Neida ... Mer litt sånn 'nok er nok' ! Det å ha instrumenter man spiller på annenhver søndag hvis planetene er på linje er bare tull .. Så : Gitarn her har jeg hatt siden 2007. Spilt masse på den, men aldrig brukt den ute / i noe som helst bandsetting ... Så vidt jeg vet er den original ! Stemmeskruene er nesten litt for fine og smoothe for en såpass gammel gitar, men hvis di ikke er originale er di veldig fine repros ! Det originale plektrebrettet har 'disintegrated' som jo ikke er uvanlig med gamle brett ? Kjøpte et superfint repro-brett fra Archtop.com for noen år siden som jeg fortsatt ikke montert ... Har også en Ken Armstrong slimbucker som ligger i esken og venter på motivasjon ... Det er jo da en Gibson L-7 fra 1947. Dønnstabil sak uten noe 'værsyke' eller noe ! Selges for 30000,- inkl fin gammel hardcase og repro brett og pickup jeg nevnte. Sender ikke og ingen bytter ! 😉 Tranby.      
    • Ser de ligger på Reverb for 5 lapper og oppover. Kan være verdt å hive den ut der, siden markedet i Norge antakelig er ganske snevert. Kommer selvsagt an på modell og stand og alt slikt.
    • Post gjerne bilde. Ibanez kom med flere SG-modeller på 70-tallet. De fleste i billigsjiktet, men de har en liten fanskare så er du heldig kan du få 4000+/- for et bra eksemplar. Ellers vil jeg tippe 1500+/-
    • Selger/bytter noen pedaler som ikke er i bruk. Alle pedalene er i god stand, men særlig kompressoren bærer preg av hyppig bruk. Buzzteren er rett og slett flett ny. Beetronix Buzzter (som ny, i original eske) - 1500,- Digitech JamMan Solo x1 (som ny, i original eske) - 900,- Keeley 2-knob kompressor (pent, men godt brukt) - 850,- Barber Super Sport (brukt) - 1150,-   Bytter er fett. Liker for tiden delay og reverb, eller noe annet vreng-aktig (som ikke er metall/sjugga-sjugga).
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.