Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis frem kosekroken din!


kis32

Anbefalte innlegg

Stua er klar til å ta i mot gjestene til morgendagens Metallica-vorspiel. Det er ikke ofte det er innafor å rigge opp utstyr i stua, men full klaff med samboer på jentetur. Nå vekkes barndomsminner til live med øving på soloene på Black Album. Regner med at jeg kommer til å tappe litt på One rundt kl 23.30 i morgen... didilididilididilididili.

post-13388-0-84653100-1401480239_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene kassa der ser mystifistisk kjent ut. :P

Jeg legger også merke til at ingenting har måttet gå enda?

Nei, ingenting som har gått ut døra ennå, men det er nok exploreren som må ta turen. :/ Den setter seg bare ikke. Litt trist, for den er jo jævla kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

De ligger hjemme og to av de er lagt ut for salg:) Ser ut som Greco JR går på lørdag mens Yamaha SA 2000 lar vente på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kosekroken min! har musikkrom over garagen min med biljardbord et lite anlegg orgel og to stykk el-slagverk. div gitarforsterkere og utstyr.

her er gitarene

IMG_0079_zps6edd0c5e.jpg

Her er den nye live riggen min! har brukt den alene på de to siste spillejobbene. Virker som den låter ok!

IMG_0001_zps0e678a8f.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Stilrent! Kult at du har funnet ut hva du liker. Er de stemt forskjellig?

Altid hatt en fetish for svarte EXPs :D

Visst, fra øverst til nederst; Eb, D og E. Tenker å sende Gibson` til James Hutchinson for et "spennende" on-off konsept, men den vil forbli svart uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.