Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis frem kosekroken din!

Anbefalte innlegg

• Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vinterferiekosekrok👍

Mitt lille krypinn tar mer og mer form. Mangler et teppe og litt lengre kabler så jeg kan plassere ampene til siden så jeg får skrivebordet midt i rommet.  Ignorer rot og lysslynger som henger og sl

Nytt hjemmestudio på gang. Før kablene ødelegger det rene og fine oppsettet ....

Posted Images

Ikke akkurat kosekroken slik den ser ut til vanlig, men hadde damene samlet for en gangs skyld.

485422_10152894447090065_38932054_n_zpsc

Her var det mye snadder. Skulle du mangle plass, så skal jeg sikkert få rydda plass til den 62'customen her :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det mye snadder. Skulle du mangle plass, så skal jeg sikkert få rydda plass til den 62'customen her :P

Haha.. Sorry mate! Telecastern og mrs.Anderson blir i kosekroken til evig tid om ikke privatøkonomien får en vanvittig smell :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gitarveggen fra høyre:

Ibanez RG550

Modifisert Squire Strat (Kun kropp og hals igjen fra orginalen)

Mex strat med FR

Hagstrøm Ultra Swede

Warmoth strat

post-13388-0-31735500-1370787327_thumb.j

Endret av MacKay
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den squieren vil jeg ha.

Den er nummer to gitaren om dagen. En skikkelig ulv i fåreklær. Regner med å lufte den litt på helgens gig. Trenger litt trøkk fra SD humbuckeren på noen låter. Ellers går det mest i warmothen om dagen. Det sitter Injector mikrofoner fra DiMarzio i den (Paul Gilbert signatur). Og de låter fett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den warmothen var også skikkelig kul, forsåvidt Fenderen også. Og Hagstrømen. Og ibanezen også :P haha, hvordan er kvaliteten på Squieren i forhold til Fenderen? Tanken om å Relice en Squier, modde den med alle de delene jeg liker best har slått meg mange ganger, men har aldri kommet så langt... Hvis jeg en gang gjør det, skal den ihvertfall være i enten Fiesta red, eller mint grønn ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den warmothen var også skikkelig kul, forsåvidt Fenderen også. Og Hagstrømen. Og ibanezen også :P haha, hvordan er kvaliteten på Squieren i forhold til Fenderen? Tanken om å Relice en Squier, modde den med alle de delene jeg liker best har slått meg mange ganger, men har aldri kommet så langt... Hvis jeg en gang gjør det, skal den ihvertfall være i enten Fiesta red, eller mint grønn ;)

Den røde fenderen brukes så og si ikke. Har aldri blitt komfortabel med den. FR`en som sitter på er ikke spesielt imponerende. Det ligger an til totalrenovering på den. Sqiueren ble kjøpt inn for å lage en delegitar. Orginalt var den ikke spesielt imponerende, men nå er den helt suveren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans Hansen

det går helt fint det ja:) ikke så sinnsykt høyt i grunn, har gain på kl 13 og volum på kl 15 på dirt kanalen uten at det blåser bort de andre.

Men ikke loudere enn andre gitaristen sin Mesa Rectoverb og Mesa 412 kabinett. hadde han spilt på samme levels hadde vi blødd tror jeg..

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.