Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bitter og gretten bassefaen søker bitre og gretne medmusikanter


Thunder Fingers

Anbefalte innlegg

Ja, sa vel det meste i overskriften her, Jeg ønsker et band som lager sint og gretten musikk, er relativt erfaren på bass og kan vel strengtatt prøve meg på vokal i noe slikt og.

Jeg er ikke ute etter noe uberteknisk, eller dødsmetal med teite tekster om innvoller og slakting.

20års grense.

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldersgruppe?

Geografisk område?

Grad av seriøsitet (øvingshyppighet, amatør/profesjonelt etc)?

om du hadde hatt med deg øynene, minimum 20, over det så bryr jeg meg ikke særlig, men helst under 40 (med mindre det mot formodning skulle være noen som turnerer en del)

Oslo, Glemte at jeg ikke hadde det stående på sted.

Øvingsgrad kunne jeg tenkt meg 1 øving i uken, men jeg jobber skift så det må skifte mellom Mandag og Tirsdag ene uken og onsdag, torsdag, fredag den andre gjerne flere dager.

Med slike venner, så trenger jeg fiender :P

Vel, da så :P

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med jeg Martin. Hvis jeg slipper å ta initiativ til øvinger.

Vet det, Eivind :D og nå kjører jeg Steve Harris-stilen på folk, så jeg regner med at når jeg får ordnet dette her så har jeg folk jeg kan stole på at stiller på øving. Folk jeg må mase på mer enn hva som er godt ryker, Jeg begynner å bli for gammel til å fjase, ser nesten på dette prosjektet som min siste mulighet, så jeg legger det jeg har av penger og tid inn i det.

Så visst flere er intressert i å være med på noe faktisk serriøst noe der ute, kast fra dere de sløve "kommeraldritilåblinoe" bandene deres, og join meg og min jakt på herredømme!

:P

Men seriøst, Seriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år og "for gammel"? Du er jo bare en guttunge! Dummeste jeg har hørt :P Om 20-30 år kan du begynne å syte.

Fikk beskjed når jeg var 19: "Hva? Har du ikke blitt noe enda? da er det bare å gi opp!" Sånn veldig seriøst.

Nei, Jeg har ikke lyst å bli en av dise 40åringene som driver med musikalske krampetrekkninger, det er nå eller aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed når jeg var 19: "Hva? Har du ikke blitt noe enda? da er det bare å gi opp!" Sånn veldig seriøst.

Nei, Jeg har ikke lyst å bli en av dise 40åringene som driver med musikalske krampetrekkninger, det er nå eller aldri!

Oi oi oi.... Jeg skal ikke dumhetsgradere den som "ga deg" den beskjeden, men vedkommende var i hvertfall ekstremt umoden og lite reflektert, for å si det enkelt. :rolleyes: Ingen besitter slike fasiter, og aller minst når man er ung.

Hva er god musikk, og hvem leverer den... ? .. det er ting du bør tenke mer på, enn idiotiske utsagn som at toget har gått når du er 19. Og svaret er omfattende naturligvis, men rommer blant annet folk som Bruce Springsteen, Rolling Stones, Leonard Cohen, Åge Alexandersen, osv. De er alle sammen eldre enn meg, gutta i Stones nærmer seg snart 70...

Den 14 mai skal jeg på O2 Arena i London og høre på noen musikalske krampeterkninger med bestefar Roger Waters, og jeg ser vel ikke bort i fra at din "rådgiver" kanskje ville likt seg der han også....

Det ingen veit når man er rundt 20, og kanskje atpåtil fornekter fullstendig, er at dere såvidt har reist dere opp i stående, og tatt deres aller første skritt. Når dere kommer til 30, da begynner dere kanskje å se konturene av det, men kun forutsatt at dere er mentalt åpne for å reflektere over andres liv og erfaringer.

Jeg går i mitt 60'ende år. Jeg spiller i band sammen med folk på 57, 52 og en guttunge på 47. Vi spiller fordi vi koser oss med musikken, det er mentalhygiene, og vi boostes av at folk kommer og ber oss spille enda flere låter av Rolling Stones, eller Hellbillies, eller whatever. Kanskje ikke din greie, men om 30 år vil du kanskje få samme kick av at noen ber deg om å spille mer Motorhead eller Metallica.

Your best years is still behind the horizon young man, no worries... ;)Sånn veldig seriøst.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.