Gå til innhold
Truckstop Chuckie

Søker 'pappaband'....

Anbefalte innlegg

Er du ute etter "fullt band greie", eller litt "klimpring" og mekking av en eller annen slags musikk?

Har selv 2 barneseter, men fortsatt plass i bilen til amp og gitar. Har også plass til en bil til i oppkjørselen og har eget hobbyrom :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, si det. Jeg søker likesinnede, frisinnede, sjelefrender, etg. Eventuelt bare det første.

Mest hypp på å spille med litt nye folk. De siste tre prosjektene/bandene jeg har vært med i har vært med de samme folkene og jeg begynner å merke behovet for å spille med noen andre også. Aller helst folk jeg ikke kjenner i utgangspunktet. Når man kjenner folk godt og har spilt mye med de begynner man etter hvert å vite hvor og hva som skjer når man spiller med de. Dette er som oftest en bra greie, men hvorfor ikke søke det stikk motsatte?

Ofte bidrar nye bekjentskap og konstellasjoner til en boost i kreativitet og skaperkraft og det er vel dette og følelsen av dette jeg søker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker om jamming over Skype funker ;)

erfaren oslo bassist søker prosjekter, ta kontakt hvis dette er interessant

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skulle bodd i Kr. Sand!

Jeg er i Søgne nå, så store muligheter for ett ekstremt kortlevd prosjekt (reiser til Oslo igjen på søndag).

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årsbump!

De to bandene jeg er med i øver ikke regelmessig, men heller mot konserter. Jeg er hypp på litt mer. Gjerne øst for Oslo, Lørenskog/Lillestrøm/Skedsmo osv. 

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hællandussen! Bekenterningær og lakrissbåtær.

Helt stoked! Rimelig klar for julebordssesongen, ASS!!! Spiller fortrinnsvis på lavt nivå, så det må være høyt under taket.

(Kritisk bump).

Endret av Truckstop Chuckie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden må for all del ikke dø ut. 

Er gjerne med på noe akustiske greier også. Spiller helt basic banjo og mandolin, synger jevnt over ganske rent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.