Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker 'pappaband'....


Truckstop Chuckie

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Truckstop Chuckie skrev:

Denne tråden må for all del ikke dø ut. 

Er gjerne med på noe akustiske greier også. Spiller helt basic banjo og mandolin, synger jevnt over ganske rent.

Lyst å møtes og øve på standard fiddletunes 'once or twice in a blue moon' ?
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig lest gjennom tråden.

Kjenner meg igjen i deler av beskrivelsen, har alltid følt meg mer som en allround musiker enn ren gitarist og har loket rundt på en rekke instrumenter med litt varierende resultat (har hatt betalte jobber på bass, trommer, akk og el gitar, piano, mandolin, banjo, lap steel, munnspill, fløyter og som vokalist.. uten å være noen virtuos).

Øver dog helst vest for Oslo, til tross for tidligere forsøk på å bevege seg utenfor ringveiens andre yttergrense (som en gang i tiden inkluderte øvinger med et storband på Lørenskog og et coverband i Nittedal).

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, juzzizhow skrev:

Lyst å møtes og øve på standard fiddletunes 'once or twice in a blue moon' ?
 

For så vidt, men gjerne sånn at jeg har mulighet til å øve litt på egenhånd i forkant. :) Har jo en ganske kurant stålstrenger, så hadde vært gøy det. Du har vel et og annet triks i ermet på mandolin og banjo jeg kunne plukket opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Truckstop Chuckie skrev:

For så vidt, men gjerne sånn at jeg har mulighet til å øve litt på egenhånd i forkant. :) Har jo en ganske kurant stålstrenger, så hadde vært gøy det. Du har vel et og annet triks i ermet på mandolin og banjo jeg kunne plukket opp.

Er nog mest vranglære der er jeg redd ... :-)

Men jeg sitter jo og øver på 'Whiskey before breakfast', 'Big Sciota', 'Red haired boy' e.t.c på diverse instrumenter hjemme mot/med metronom eller backingtrack.
Men det er jo alltid bedre og morsommere å øve sammen med noen !

Tenk sånn "fiddletunes at halfspeed jam" ! :D
Er for gammel til å spille fort uansett ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, juzzizhow skrev:

Er nog mest vranglære der er jeg redd ... :-)

Men jeg sitter jo og øver på 'Whiskey before breakfast', 'Big Sciota', 'Red haired boy' e.t.c på diverse instrumenter hjemme mot/med metronom eller backingtrack.
Men det er jo alltid bedre og morsommere å øve sammen med noen !

Tenk sånn "fiddletunes at halfspeed jam" ! :D
Er for gammel til å spille fort uansett ...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, juzzizhow skrev:

Er nog mest vranglære der er jeg redd ... :-)

Men jeg sitter jo og øver på 'Whiskey before breakfast', 'Big Sciota', 'Red haired boy' e.t.c på diverse instrumenter hjemme mot/med metronom eller backingtrack.
Men det er jo alltid bedre og morsommere å øve sammen med noen !

Tenk sånn "fiddletunes at halfspeed jam" ! :D
Er for gammel til å spille fort uansett ...

Host, kremt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har begynt å spille bass for litt over 1 år siden, med gitar har jeg prøvd i mange år uten at det har gått mye videre, jobber med saken :-) men føler jeg at jeg burde begynne å spille med andre.

Om dere er interesserte og tålmodige, kunne jeg kanskje spille bass med dere

Jeg hørte på  'Whiskey before breakfast', 'Big Sciota', 'Red haired boy' som det ble nevnt ovenfor, det er ikke en type musikk jeg pleier å høre, men det er absolutt interessant og det høres morsomt ut å spille, har allerede øvd litt på Whiskey before breakfast.

Jeg har en el bass (egentlig 2 hehehe) men hvis dere syner at el bass ikke hører hjemme her, kan skaffe meg en akustik bass :-P ikke noe problem

 

Endret av hectorfuentes73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
  • 1 year later...

Ville jo vært interessert i uforpliktende jam. Hvem vet hva som kommer ut av det. Kan se på siden min her, om interessert så søker jeg enten en gitarist eller bassist. Behøver ikke være verdens beste, så er heller ikke jeg. Men mye skjer når man spiller litt med andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2019 den 15.19, PowerShot-x skrev:

Ville jo vært interessert i uforpliktende jam. Hvem vet hva som kommer ut av det. Kan se på siden min her, om interessert så søker jeg enten en gitarist eller bassist. Behøver ikke være verdens beste, så er heller ikke jeg. Men mye skjer når man spiller litt med andre. 

Heisann. Tider skal komme, tider skal henrulle. Det er ganske mye som har skjedd i løpet av ett år, både når det gjelder fritidsinteresser (eksallering) og ikke minst jobb. I tillegg har jeg tatt på meg treneransvar i skiklubben til eldstejenta. Bandprosjekter eller planer om slikt ligger kaldt og godt på is per dags dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.