Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker 'pappaband'....


Truckstop Chuckie

Anbefalte innlegg

Ja!

Jeg er inne i mitt 30ende år, er ferdig utdannet, sånn circa i jobb, småbarnspappa med altfor liten tid, men med et sterkt ønske om å få lefle med både gode og dårlige ideer i et møkkete øvingslokale et par-tre ganger i måneden. Ja, dette er en kontaktannonse med bill.mrk "gitarist søker band".

Så til en litt mer seriøs fremstilling. Neida. Alt beskrevet i de to første setningene er sant. Jeg er utdannet musikkterapeut, noe som betyr at jeg kommer til å drive med musikk 'til krampa tar meg', men, mye vil ha mer. Som fremstilt i innledningen har jeg også rukket å bli far og har ikke all verdens tid til å menge meg med musikere som henger på hippe utesteder og som har ambisjoner om verdensherredømme (forresten, det har vi alle). Lave ambisjoner som ikke strekker lengre enn ett ønske om å spille og ha det moro sammen holder i massevis for meg. Bedre med lave ambisjoner som overskrides enn grandiositet som ender med magaplask.

Så til selve 'kontaktannonsen':