Gå til innhold
Arachno

Judas Priest's nye gitarist

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg bare skulle poste en liten snutt med Judas Priest's nye gitarist Richie Faulkner. (Er det dattera til Steve Harris som synger på dette videoklippet, forresten?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(Er det dattera til Steve Harris som synger på dette videoklippet, forresten?)

Jepp, dette er Lauren Harris. :wub:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

WTF! Skal vi få en zakk wylde kloning på gitar i Judas Priest også? En konsert med orginalbandet er alt jeg ber om xD Gi meg sjangsen så skulle jeg blåst dem av scenen! xD

Endret av heavy_frankenstrat

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Zakk-klone på hvilken måte? Fordi han har Les Paul og bruker wah? Det er de eneste likhetstrekkene jeg kunne finne.

Og ja, nitrist at han ikke gidder å bli med på EN siste turné når han har vært med i bandet i nesten 40 år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Zakk-klone på hvilken måte? Fordi han har Les Paul og bruker wah?

Du glemte samme hårsveis og identisk gitarfeste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes bare han hadde veldig mye samme licks, men det var jo også en kort video så.. For håpe han rocker og håper konserten i Oslo blir bra uansett :) Men veldig trist det ikke blir noe Tipton/Downing da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk heldigvis sett dem med Downing i 2008 da :D men synd at han slutter rett før turneen!

Er jo avslutnings turne så han kunne hvertfall ha spilt på den siste turneen til Priest mener nå jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk heldigvis også sett dem med orginal medlemmene i 2005. Men ser frem til konserten i Oslo alikevel :) Mye pga så konge konserten på jubileumsutgaven av British Steel fra 2009 er! Anbefales! Bandet i knallform der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.