Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ny EP spilt inn


Toven

Anbefalte innlegg

Hei !

Var tidligere i Sverige og Sonic Train studios til Andy Laroqcue og spilte inn en 5 spors EP :)

Tittel på EP'n er "Evidence of things unseen" og vi har lagt ut 2 spor på youtube, Crime of Passion og Seek and Destroy (Metallica cover) med Andy på solo :)

Nå er EP'n ute på iTunes Critical Solution samt at vi har fått noen eksemplarer i cd-form :)

Så hvis noen vil kjøpe et eksemplar i cd-form er det bare å sende en pm ^_^

Litt dårlig kvalitet but yeah ^_^

Endret av Toven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syns Crime of Passion var en fet sang! Hvis det er en ting som jeg kunne klart meg uten, er wah-wah'en på soloen. Det ble liksom litt for likt Metallica/Kirk Hammett akkurat da ^^

Men det var en kul sang, det skal dere ha! Skriv her når dere kommer på spotify :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører veldig lite på metal, men dette hørtes akkurat ut som Metallica. Kanskje det er meningen? Som sagt, jeg har nok ikke de riktige referansene, men trodde jeg hadde satt på feil videoe et lite øyeblikk der. Produksjonen høres bra ut her jeg sitter, ihvertfal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten si meg enig med de over meg, på godt og vondt. Det låt jo unektelig fett, men dessverre da kanskje litt lite originalt. Tilogmed vokalen hørtes jo klin lik ut!

edit: Men ja, jeg liker Metallica jeg, så jeg kan jo ikke nekte for at jeg likte dette også :)

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for respons :) Endret førstepost slik at det står Metallica cover på Seek And Destroy.

Ja vi er veldig Metallica inspirert så det høres vel kanskje ganske likt ut, og vi syntes det er litt kult at folk sier det er likt :P Men det ser ut til å variere ettersom arbeidet på nye låter nå er veldig King Diamond inspirert, hehe :P Men artig at noen syntes det var kult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett dette, vokalen er jo nesten mer Hetfield enn det han presterer selv for tida :D Bortsett fra det var det ikke såå Metallica-drag over musikken syns jeg, uten at det på noen måte gjorde noe. Forøvrig trist at så fort noen bruker wah i metal så skal det forbindes med Hammett! Jeg tenkte ikke på ham i det hele tatt da jeg hørte soloene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette var fett jeg

VELDIG Metallica-aktig, men fett! Likte gitarlyden også. Veldig thrashy, ikke sånn mainstream som alle kjører nå for tiden. Hvis neste låter er inspirert av King, så gleder jeg meg til å høre de :D

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis neste låter er inspirert av Kind, så gleder jeg meg til å høre de :D

Fikk dessverre ikke noe King inspirert på EP'n men nytt materiell som vi kommer på nå prøver vi å tukle det i King stil :P

Men igjen, takk for god respons :) Virkelig artig ^_^ Skal skrive her når vi får resten av sangene ut på spotify og den pakka der ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.