Web Analytics
Jump to content

Sjukt bra improvisering!

Soulfulshreddify
 Share

Recommended Posts

• Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Du spiller bra, men musikalsk så syntes jeg dette ble ganske kjedelig.

3 minutter med gitarsolo ble i meste laget for meg. Mulig jeg ikke helt skjønner sjangeren.

Er veldig glad i instrumentalmusikk, men å basere musikken på kun et instrument funker ikke hos meg.

Du spiller bra, men musikalsk så syntes jeg dette ble ganske kjedelig.

3 minutter med gitarsolo ble i meste laget for meg. Mulig jeg ikke helt skjønner sjangeren.

Er veldig glad i instrumentalmusikk, men å basere musikken på kun et instrument funker ikke hos meg.

Ærlig svar, liker det.

Jeg er ganske enig i det du sier at 3 minutter med gitarrunking blir i meste laget og at det ikke er det beste musikalske.

Takker for responsen! :)

Om noen år blir du forhåpentligvis veldig flau når du ser igjen den videoen

å stå på scenen og spille gitarsolo til backingtrack blir ganske teit spør du meg..

Ikke var det spesielt tight heller og musikalsk var det gørrkjedelig

...vel, jeg var ihvertfall ærlig...

Du er uendelig mye bedre på gitar enn meg, men jeg synes dette var litt meningsløst. En solid teknisk prestasjon var det, men hvorfor ikke gjøre noe kult når du først har fått scenetid?

Edited by Cerpin Taxt

å stå på scenen og spille gitarsolo til backingtrack blir ganske teit spør du meg..

Tusen takk for ærlige meninger, og jeg er ganske enig men ingen andre ville..... Forever alone?

Sier som de fleste her, teknisk er du på et ålreit nivå. Det du bør fokusere mye på er å kunne "dele opp" improvisasjons partiene dine, og bruke øret godt å finne frem til de mest passende tonene og variasjonene. Rett og slett øv deg på å spille soloer og improviser. Å spille fort og teknisk er kjekt å kunne (er litt teknikkhore selv) men det er ganske lite brukbart i solo sammenheng når man ikke kan få resten av tonene og soloen/improvisasjonen til å låte fett/tight/lekkert/vakkert/whateveruttrykk osv.

Veldig bra teknisk, men du burde prøve å variere spillinga mer. Både fraseringsmessig og teknikkmessig, hvis du skjønner hva jeg mener.

Tusen takk for komplimentet, og takker for kritikken. Prøve å variere mellom litt forskjellige høyre håndsteknikker og legato. Prøve å jobbe med phrasinga også! :)

Jeg er glad for ærlighet ;)

• 3 months later...