Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sjukt bra improvisering!


Soulfulshreddify

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du spiller bra, men musikalsk så syntes jeg dette ble ganske kjedelig.

3 minutter med gitarsolo ble i meste laget for meg. Mulig jeg ikke helt skjønner sjangeren.

Er veldig glad i instrumentalmusikk, men å basere musikken på kun et instrument funker ikke hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spiller bra, men musikalsk så syntes jeg dette ble ganske kjedelig.

3 minutter med gitarsolo ble i meste laget for meg. Mulig jeg ikke helt skjønner sjangeren.

Er veldig glad i instrumentalmusikk, men å basere musikken på kun et instrument funker ikke hos meg.

Ærlig svar, liker det.

Jeg er ganske enig i det du sier at 3 minutter med gitarrunking blir i meste laget og at det ikke er det beste musikalske.

Takker for responsen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen år blir du forhåpentligvis veldig flau når du ser igjen den videoen

å stå på scenen og spille gitarsolo til backingtrack blir ganske teit spør du meg..

Ikke var det spesielt tight heller og musikalsk var det gørrkjedelig

...vel, jeg var ihvertfall ærlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen år blir du forhåpentligvis veldig flau når du ser igjen den videoen

å stå på scenen og spille gitarsolo til backingtrack blir ganske teit spør du meg..

Ikke var det spesielt tight heller og musikalsk var det gørrkjedelig

...vel, jeg var ihvertfall ærlig...

Tusen takk for ærlige meninger, og jeg er ganske enig men ingen andre ville..... Forever alone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som de fleste her, teknisk er du på et ålreit nivå. Det du bør fokusere mye på er å kunne "dele opp" improvisasjons partiene dine, og bruke øret godt å finne frem til de mest passende tonene og variasjonene. Rett og slett øv deg på å spille soloer og improviser. Å spille fort og teknisk er kjekt å kunne (er litt teknikkhore selv) men det er ganske lite brukbart i solo sammenheng når man ikke kan få resten av tonene og soloen/improvisasjonen til å låte fett/tight/lekkert/vakkert/whateveruttrykk osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra teknisk, men du burde prøve å variere spillinga mer. Både fraseringsmessig og teknikkmessig, hvis du skjønner hva jeg mener.

Tusen takk for komplimentet, og takker for kritikken. Prøve å variere mellom litt forskjellige høyre håndsteknikker og legato. Prøve å jobbe med phrasinga også! :)

Om noen år blir du forhåpentligvis veldig flau når du ser igjen den videoen

å stå på scenen og spille gitarsolo til backingtrack blir ganske teit spør du meg..

Ikke var det spesielt tight heller og musikalsk var det gørrkjedelig

...vel, jeg var ihvertfall ærlig...

Jeg er glad for ærlighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.