Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjemmebygd rørtopp!


Greasykid

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om det finnes interesse blandt folk her på forumet for hjemmebygde rørtopper??

Bare kjenner litt på markedet her. Har en prototype som spiller dønn rått. Mangler bare litt cleanlyd så er vi på nett.

Kom gjerne med forslag og inspill på dette temaet. Trenger å vite om det finnes folk som faktisk er villig til å kjøpe...

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snekrer røramper selv? From scratch?

Tja, hadde jo forsåvidt vært tøft med en custom amp, bare den ikke koster like mye som custom ting vanligvis koster :P

Hvis du klarer å koke ihop en amp som har helt usannsynlig rå vreng er jeg interessert jeg hvertfall. Ville jo selvsagt prøvd den først, som kan bli litt vanskelig, men jo, interessert. Hvis den koster mer enn 8-10000 blir det litt mindre interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må her innrømme at jeg ikke bygger disse ampene selv, men jeg har en kreativ/konstruktiv finger med i spillet. Har alt for mye å gjøre i min faste jobb at jeg ikke har muligheten til å bygge sterkerne selv.

Men det å bygge en god amp med rå vreng til undet 10K skulle ikke være noe stort problem.

Som sagt så er det en prototype på vei som helt sikkert kan prøves når den er klar. Håper på å få den ferdig til januar/februar.

Er jo sinnsykt morro å bygge ting selv. Har ikke bygd noe særlig forsterkere. Gjorde et forsøk på en vanlig transistoramp for noen år siden. Funka greit, men låt ikke noe særlig.

Har også holdt på med litt gitarbygging. Noe jeg gjerne skulle fortsatt med, men med billån, boliglån og oppussing på gang så er det ikke mye tid og penger igjen til slike prosjekter.

Satser litt på rørampene nå fremover. Håper på å få god respons der!

Skal si i fra når proto er klar. Da skulle det være muligheter til å teste litt enten her i Oslo eller i Særp.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.