Gå til innhold
GunnarpåMo

Kjempetilbud på bra amp.

Anbefalte innlegg

Sjekk denne lenken!!!!!!

Tilbud på amp.

Kjenner jeg deg rett så må vel noen på forumet hoppe på denne, eller så ender den vel opp i stua til Gunnar? Haha ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge kontofonmannen har jeg noe i underkant av 85000 dollar på konto. Så det utgår dessverre.

Kunne uansett blitt vanskelig å forklare for kona...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å oppfordre til ulovligheter konstaterer jeg at det man (ulovlig) kan spare i mva ved å benytte "local pick-up" dekker både flybillett t/r på business class, håndbygde flightcaser for hver eneste komponent i forsterkeren, en 30-dagers rundtur i USA i limousine m/sjåfør inkl. 5-stjerners hotell, samt et lite hus i utkanten av Trenton.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde'n enda vært helt rosa..... B)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde den vært rosa, så hadde det jo vært et ypperlig modde-objekt for en Hello Kitty amp. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har liten tro på at det finnes den amp som er verdt nesten 600 000,- (som er prisen du må ut med hvis du skal ha den lovlig inn i Norge).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs hvordan du definerer verdien da. Om den låter 20 ganger bedre enn en forsterker til 30000 er vel lite trolig, men om du kan selge den for 600000, så er den jo absolutt verd 600000 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tolka dette nesten dithen at det var 1 april.... Men, det finnes jo folk som betaler en mill for en gitar, så om en slik amp kan selges for 600.000 til mer enn én person, ja da er det jo reell markedsverdi... :rolleyes: Men at lyden som kommer ut er verdt 600.000..... :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Later til at mr Dumble er en amp-guru som designer og produserer håndlagde amper. Det ryktes at han så langt har laget totalt 300 stykker.

Bruktprisene ligger vel i prisklasser opp til $30000 og over, så denne annonsen er uansett i overkant optimistisk.

Ref: http://en.wikipedia.org/wiki/Dumble_Amplifiers

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

John Mayer har en tendens til å plukke med seg alt han finner av Dumble amper på ebay, så han tar vel ratt denne og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sørgelig at så mange av de ampene skal havne i hendene på en så...ja, sørgelig mann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sørgelig at så mange av de ampene skal havne i hendene på en så...ja, sørgelig mann.

Var ikke klar over at han var så sørgelig.... Synd det da, for som gitarist og låtskriver er han vel noe av det bedre verden har sett de siste åra... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt være, men det er også noe av det kjedeligste jeg noensinne har hørt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.