Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica til Norge


Tr@uNie

Anbefalte innlegg

For 20+ år siden ja.

Vel, jeg så de i 03 sist, var kanon det. Men ja, var nok bedre for 20+ år siden, men hva var vel ikke det:P

Kunne tenkt meg å dra nå også, men får når det nærmer seg. Billetter får man alltids tak i på bruktmarkedet uten å måtte betale overpris.

Ser nok alikevel mer fram til Mastodon nå i januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd att dem ikke sluttet etter The "Black album" eller ga ut Load og Reload som en Ep med maks 5 sanger + hidden 2 bonus tracks.

Vi vil vel aldri se et metal band synke så dypt eller selge sin sjel så grundig som disse svikerne, samt bringe en nådeløs skam over en hel generasjon.

Tema: Kan umulig bli vanskelig å få biletter til dette såfremt ikke 14 åringer, husmødre og alle alene pappaer drar med seg pjokken på skuldrene, men det vil ganske sikkert skje.

Mvh

Lulu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd att dem ikke sluttet etter The "Black album" eller ga ut Load og Reload som en Ep med maks 5 sanger + hidden 2 bonus tracks.

Vi vil vel aldri se et metal band synke så dypt eller selge sin sjel så grundig som disse svikerne, samt bringe en nådeløs skam over en hel generasjon.

Tema: Kan umulig bli vanskelig å få biletter til dette såfremt ikke 14 åringer, husmødre og alle alene pappaer drar med seg pjokken på skuldrene, men det vil ganske sikkert skje.

Mvh

Lulu

Dette er noe av det desidert dummeste jeg har hørt. La meg gjette, du er ca. 15-16-17 år gammel? :P Load er en knallskive av dimensjoner, selv om den har noen svake spor. Bytter man ut disse med de få gode på Reload så er skiva lett terningkast 6!

Noen band utvikler seg, andre gjør ikke. Det passer ikke alle å være som Status Quo/ACDC/Slayer/Stones og lage den samme skiva ørten ganger!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det desidert dummeste jeg har hørt. La meg gjette, du er ca. 15-16-17 år gammel? :P Load er en knallskive av dimensjoner, selv om den har noen svake spor. Bytter man ut disse med de få gode på Reload så er skiva lett terningkast 6!

Noen band utvikler seg, andre gjør ikke. Det passer ikke alle å være som Status Quo/ACDC/Slayer/Stones og lage den samme skiva ørten ganger!

Load terningkast 6? :blink:

Load er ok, ikke mer. Reload er litt bedre, men ikke mye.

Det eneste interessante Metallica har gjort etter Black Album er S&M skiva. St. Anger er elendig. Death Magnetic er maks ok.

Hadde man samla høydepunktene fra Load, Reload og Death Magnetic på ei skive, så hadde det blitt en bra skive.

Når det er sagt, så skjønner jo gutta det selv også, og spiller meget lite fra disse skivene live, når turneen til den respektive skiva er over. Når de først spiller noe, så er det jo oftest fra de bedre låtene på skivene, så det gjør ikke stort. Kunne godt ha tenkt meg å se de i sommer, tipper det blir Black Album og et best-of sett med hovedvekt på de 4 første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd att dem ikke sluttet etter The "Black album" eller ga ut Load og Reload som en Ep med maks 5 sanger + hidden 2 bonus tracks.

Vi vil vel aldri se et metal band synke så dypt eller selge sin sjel så grundig som disse svikerne, samt bringe en nådeløs skam over en hel generasjon.

Tema: Kan umulig bli vanskelig å få biletter til dette såfremt ikke 14 åringer, husmødre og alle alene pappaer drar med seg pjokken på skuldrene, men det vil ganske sikkert skje.

Mvh

Lulu

Metallica har brakt skam over en hel generasjon, wat? :P

Det er få artister som bare har sterke skiver, det er jo veldig smak og behag. ;)

For min del liker jeg load og reload, ja, jeg liker til og med noen spor på Saint Anger, men jeg har møtt en god del mennesker som rett og slett bare har bestemt seg for å hate alt som er post-black album. Må si jeg er enig med Aph, ganske naturlig at band utvikler seg, jeg har spilt gitar i 4 år og musikksmaken min har endret seg så ekstremt mye over den tiden, tenk at de har holdt på i 30 år, kan ikke forvente at de spiller det samme i tre tiår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er jævlig fett det Metallica har gjort de siste dagene.

Metallica Concert Setlist at The Fillmore, San Francisco, CA, USA on December 5, 2011

Metallica Concert Setlist at The Fillmore, San Francisco, CA, USA on December 7, 2011

Metallica Concert Setlist at The Fillmore, San Francisco, CA, USA on December 9, 2011

Også er det én konsert til i kveld.

Endret av Haakenstad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.