Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

POD Farm sluttet plutselig å fungerer i Cubase


Anbefalte innlegg

Hei!

Har i over 2 år brukt min Line6 UX1 for å spille inn gitar og vokaler i cubase. Hovedsaklig bruker jeg guitar rig for distortiontonene mine og POD Farm for clean og vokaler. Har aldri hatt noe som helst problemer, helt til i for noen dager siden da POD Farm bare helt plutselig sluttet å fungere sammen med Cubase. Når jeg skal spille inn noe får jeg bare en standard clean tone helt uten noen som helst effekter. Jeg prøvde derfor å åpne POD Farm i Cubase (Har alltid brukt standalone versjonen utenfor cubase, som har fungert helt fint) men da får jeg bare en melding som sier:20090806-q7usf8fpahprar2te2jhbj5gpd.jpg

Så jeg googla litt rundt og fant ut at jeg måtte oppdatere med Line6 monkey, noe som ikke løste problemet.

Bare for å gjøre ting klart, fungerer POD Farm med effekter og alt i standalone. Det er når jeg skal spille inn det ikke fungerer. Det er enten noen instillinger i Cubase eller POD Farm som må fikses, ettersom Guitar rig fortsatt fungerer helt fint.

Satser på svar, dette begyner å gå meg på nervene!

Endret av ØysteinH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.